Vieną dieną, ieškodamas originalių „500 SEC AMG“ modelio detalių, vyras sulaukė skambučio iš savo pažįstamo, kuris gyveno Arizonos valstijoje. Henricui jis pasakė - „Klausyk, mūsų vietiniam sąvartyne radau labai įdomų automobilį. Ne pačios geriausios būklės 500 SEC AMG.“
Paprašęs kolegos sužinoti daugiau informacijos, Henrico kolega vos už poros valandų jam pranešė, jog tai tikras, originalus, 1983 metų gamybos „500 SEC AMG“ su 5.4 litro benzininiu varikliu.
Nenorėdamas praleisti galimybės įsigyti tokį modelį, jis išsiuntė reikiamą sumą ir laukė kada Arizonoje gyvenantis kolega sutvarkys visus dokumentus ir automobilį pakraus į konteinerį kelionei į Los Andželą.
Henricas žinojo, kad automobilis nėra pačios geriausios būklės, tačiau „SEC 500 AMG“ atvykus į automano garažą, jis išvydo tikrai labai prastos būklės „Mercedes Benz“. „AMG“ meistrų sukurtas automobilis reikalavo pilnavertės restauracijos. Pradedant kėbulu, varikliu ir baigiant interjeru.
Kadangi originalių kėbulo detalių išgelbėti jam nepavyko, jis su keletos entuziastų pagalbą sugebėjo sukurti identiškas „AMG“ gamykloje pagamintas kėbulo dalis ir jas uždėti ant atgimimui besiruošiančio „500 SEC AMG“.
Kol kėbulo detalės buvo ruošiamos dažymui, automobilio variklis buvo išvykęs atostogų į patį geriausią kurortą pasaulyje, kuriame jam buvo pakeistos senos ir sumontuotos visiškai naujos detalės.
Henricas restauruodamas šį automobilį atsižvelgė į menkiausias smulkmenas. Vyras surado originalią „500 SEC AMG“ magnetolą, iš medžio pagamintas interjero detales. Net „AMG 5.4“ ženkliukas atkeliavo iš N.Zelandijos.
Galutinis rezultatas - nuostabus, pritrenkiantis ir priverčiantis užgniaužti kvapą.