• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Laikui bėgant ir automobiliams senstant, nenuostabu, jog karts nuo karto jie būna paliekami likimo valiai. Taip nutinka ne tik užsienyje, bet ir Lietuvoje. Puikus pavyzdys galėtų būti, kai „Volkswagen Beetle“ entuziastai mūsų šalyje surado vieną pirmųjų „Volkswagen Beetle“, o tiksliau „Käfer“ egzempliorių. Užmirštas, likimo valiai vidurį pievos stovėjęs automobilis labai greitai surado naujus namus ir buvo nugabentas į „Volkswagen“ kompanijos muziejų.
Šis „Mercedes Benz 500 SEC AMG“ su mūsų šalyje atrastu „Volkswagen Beetle“ galėtų papasakoti panašią istoriją. Tačiau kaip bebūtų keista, vokiškas automobilis buvo surastas ne didžiulėje pievoje, vos pajudančio pensininko tvarte, o ... sąvartyne. Taip, sąvartyne.
Silpnybę „Mercedes Benz“ automobiliams turintis Henricas šiai markei yra ištikimas daugiau nei 40 metų. Išbandęs beveik visus šios markės modelius Henricas apsistojo ties vienu - 1985 metų gamybos „Mercedes Benz 500 SEC“.

Laikui bėgant ir automobiliams senstant, nenuostabu, jog karts nuo karto jie būna paliekami likimo valiai. Taip nutinka ne tik užsienyje, bet ir Lietuvoje. Puikus pavyzdys galėtų būti, kai „Volkswagen Beetle“ entuziastai mūsų šalyje surado vieną pirmųjų „Volkswagen Beetle“, o tiksliau „Käfer“ egzempliorių. Užmirštas, likimo valiai vidurį pievos stovėjęs automobilis labai greitai surado naujus namus ir buvo nugabentas į „Volkswagen“ kompanijos muziejų.
Šis „Mercedes Benz 500 SEC AMG“ su mūsų šalyje atrastu „Volkswagen Beetle“ galėtų papasakoti panašią istoriją. Tačiau kaip bebūtų keista, vokiškas automobilis buvo surastas ne didžiulėje pievoje, vos pajudančio pensininko tvarte, o ... sąvartyne. Taip, sąvartyne.
Silpnybę „Mercedes Benz“ automobiliams turintis Henricas šiai markei yra ištikimas daugiau nei 40 metų. Išbandęs beveik visus šios markės modelius Henricas apsistojo ties vienu - 1985 metų gamybos „Mercedes Benz 500 SEC“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1-15


Vieną dieną, ieškodamas originalių „500 SEC AMG“ modelio detalių, vyras sulaukė skambučio iš savo pažįstamo, kuris gyveno Arizonos valstijoje. Henricui jis pasakė - „Klausyk, mūsų vietiniam sąvartyne radau labai įdomų automobilį. Ne pačios geriausios būklės 500 SEC AMG.“
Paprašęs kolegos sužinoti daugiau informacijos, Henrico kolega vos už poros valandų jam pranešė, jog tai tikras, originalus, 1983 metų gamybos „500 SEC AMG“ su 5.4 litro benzininiu varikliu.
Nenorėdamas praleisti galimybės įsigyti tokį modelį, jis išsiuntė reikiamą sumą ir laukė kada Arizonoje gyvenantis kolega sutvarkys visus dokumentus ir automobilį pakraus į konteinerį kelionei į Los Andželą.
Henricas žinojo, kad automobilis nėra pačios geriausios būklės, tačiau „SEC 500 AMG“ atvykus į automano garažą, jis išvydo tikrai labai prastos būklės „Mercedes Benz“. „AMG“ meistrų sukurtas automobilis reikalavo pilnavertės restauracijos. Pradedant kėbulu, varikliu ir baigiant interjeru.

REKLAMA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Kadangi originalių kėbulo detalių išgelbėti jam nepavyko, jis su keletos entuziastų pagalbą sugebėjo sukurti identiškas „AMG“ gamykloje pagamintas kėbulo dalis ir jas uždėti ant atgimimui besiruošiančio „500 SEC AMG“.
Kol kėbulo detalės buvo ruošiamos dažymui, automobilio variklis buvo išvykęs atostogų į patį geriausią kurortą pasaulyje, kuriame jam buvo pakeistos senos ir sumontuotos visiškai naujos detalės.
Henricas restauruodamas šį automobilį atsižvelgė į menkiausias smulkmenas. Vyras surado originalią „500 SEC AMG“ magnetolą, iš medžio pagamintas interjero detales. Net „AMG 5.4“ ženkliukas atkeliavo iš N.Zelandijos.
Galutinis rezultatas - nuostabus, pritrenkiantis ir priverčiantis užgniaužti kvapą.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų