Taip, „Subaru“ buvo pirmasis gamintojas pradėjęs populiarinti padidinto pravažumo automobilius visame pasaulyje, tačiau pirmąjį šio populiaraus segmento automobilį sukūrė amerikiečiai, o tiksliau - „AMC“ kompanijos inžinieriai.
Nuo 1979 iki 1987 metų „AMC“ gamino automobilį, kurį būtų galima drąsiai vadinti modernių krosoverių tėvu. „AMC Eagle“ buvo pardavinėjamas ne tik su kupė, bet ir su ketverių durų sedano, hečbeko, universalo ir net kabrioleto kėbulais.
Mintis sukurti padidinto pravažumo automobilį „AMC“ inžinieriams kilo po to, kai visą pasaulį sukrėtusi naftos krizė privertė žmones atsisakyti neekonomiškų „Jeep“ visureigių. „AMC“ norėdama atsikasti dalį skanaus „Jeep“ pyrago, sukūrė lengvąjį automobilį, kuris turėjo patį didžiausią visureigių privalumą - pravažumą.
Automobilis buvo komplektuojamas su keturių arba šešių cilindrų benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Priklausomai nuo versijos ir kėbulo tipo, „AMC Eagle“ varomieji ratai buvo galiniai arba visi keturi.
Tad jeigu kada nors išgirsite kaip gamintojas giriasi sukūręs pirmąjį padidinto pravažumo kabrioletą, kupė ar sedaną - prisiminkite, jog tai jau buvo padaryta prieš 35 metus.