Kompanija „Apple“ sukūrė ne vieną įsimintiną reklaminį vaizdo klipą. Paprastai juose rodomas naujas produktas baltame fone, skamba įsimintinas muzikos kūrinys, o kompanijos vyriausieji kūrėjai pasakoja apie produktų privalumus. Šį stilių bando kopijuoti daugelis mobiliųjų įrenginių gamintojų. Visai neseniai tai padarė ir „Amazon“.
El. prekybos milžinė konkurento planšetinį kompiuterį „iPad Air“ lygina su savo „Kindle Fire 8.9 HDX“. Pateiktas vaizdo klipas – aiški „Apple“ viceprezidento ir vyriausiojo dizainerio Jonny Ive'o žodžių parodija.
„Amazon“ reklaminio klipo siužetas numato, kad sąlyginis „Ive'as“ pasakoja apie itin didelę „iPad Air“ ekrano raišką, tačiau jam atsakoma, kad naujasis „Kindle Fire“ turi vienu milijonu taškų daugiau – (2560 x 1600 prieš 2048 x 1536). Taip pat minimi ir kiti „Amazon“ planšetinio kompiuterio privalumai – jis ne tik lengvesnis (apie 20%), bet ir pigesnis (379 dol. prieš 499).
Reikia pažymėti, kad panašius dalykus mėgsta kompanija „Microsoft“. Vis tik programinės įrangos milžinės „Surface“ planšetei praktiškai nėra ką pasiūlyti vartotojams, jei kalbėsime apie svorį, ekrano raišką ir dizainą. Natūralu, kad „Microsoft“ linkusi akcentuoti tai, kad „Surface“ planšetiniuose kompiuteriuose galima rasti įprastą PC platformoms operacinę sistemą „Windows“, visavertį USB lizdą, taip pat biuro programų paketą „Microsoft Office“, kurio visavertės versijos kol kas neturi nei „Android“, nei „iOS“.