Interneto milžinė „Amazon“, turinti galimybę užsidirbti ne tik iš prekių ir skaitmeninio turinio pardavimų, tačiau ir iš reklamos, savo laiku jau bandė sumažinti „Kindle“ įrenginių kainą galutiniam vartotojui, kuris turėdavo žiūrėti į reklamą, rodomą kaip ekrano užsklanda. Būtinybė žiūrėti reklamą būdavo kompensuojama maždaug 30–50 dolerių nuolaida, o tai sudarydavo tikrai nemažą pradinės kainos
dalį.
„The Wall Street Journal“ tvirtina, kad planšetinių kompiuterių segmente „Amazon“ įžvelgia galimybę anonsuoti „reklamos subsidijuojamą“ „Kindle Fire“ versiją. Kiek daug šiuo atveju sutaupys vartotojas, pasiruošęs žiūrėti reklamą kiekvieną kartą, kai tik startuoja operacinė sistema, kol kas nepatikslinima.
„CNet“ savo ruožtu praneša, jog „Amazon“ šį mėnesį gali pristatyti iš karto dvi planšetinių kompiuterių versijas. Viena iš jų bus žymiai modernizuota, o kita atnaujinta tik kosmetiškai. Akivaizdu, jog abi planšetės bus skirtos skirtingiems kainų segmentams. Negalima atmesti tikimybės, jog viena iš naujųjų „Amazon“ planšečių bus platinama naudojant „reklaminę schemą“. Reikia manyti, jog tokie amerikiečių kompanijos žingsniai leis geriau konkuruoti su „Google“ bestseleriu „Nexus 7“, kuris, šaltinių teigimu, spalio antroje pusėje bus modernizuotas ir gaus 3G ryšio galimybę.