„Lietuvos gyventojai vertina „Wolt“ paslaugas, todėl jausdami šį pasitikėjimą džiaugiamės galėdami pasiūlyti patogią maisto ir kitų prekių užsakymo galimybę vis daugiau šalies miestų. Metus pradedame nuo Alytaus ir tikimės, kad „Wolt“ plėtra šiame mieste ne tik suteiks daugiau patogumo gyventojams, bet taip pat prisidės prie vietinio verslo augimo bei suteiks galimybę užsidirbti kaip partneriams kurjeriams”, – sakė „Wolt Baltics“ generalinė direktorė Liis Ristal.
„Wolt“ į Lietuvos rinką atėjo prieš penkerius metus. Kaip teigia vadovė, „Wolt“ šiandien nebėra tik programėlė, per kurią galima užsisakyti maisto – „tai kasdienybę palengvinantis partneris, kuris gali pristatyti viską: nuo statybinių medžiagų iki sauskelnių kūdikiams“.
Šiandien „Wolt“ jau veikia šešiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje ir Alytuje. Prie „Wolt“ programėlės iš viso yra prisijungę tūkstančiai restoranų ir prekybos vietų.
Apie „Wolt“
„Wolt“ yra Helsinkyje įsikūrusi technologijų bendrovė, valdanti internetinę platformą, skirtą vartotojams, prekybininkams ir kurjeriams. Ji sujungia, norinčius užsisakyti maisto ar kitų prekių, su tais, kurie nori jas parduoti ar pristatyti. Tam „Wolt“ kuria ir vysto įvairias technologijas – nuo logistikos iki mažmeninės prekybos programinės įrangos ir finansinių sprendimų.
Įmonė valdo savo maisto prekių parduotuves „Wolt Market“. Šalia pagrindinių paslaugų „Wolt“ savo klientams siūlo ir „Wolt+“ (prenumeratos paslauga klientams), „Wolt at Work“ (maitinimo lengvatos ir pristatymas į biurą įmonėms), „Wolt Drive“ (greitas paskutinės mylios pristatymas prekybininkams) ir „Wolt Self-Delivery“ (paslauga prekybininkams partneriams, turintiems savo kurjerius). „Wolt“ savo veikla siekia gerinti gyvenimą miestuose, įgalinant ir auginant vietos bendruomenes.
Įmonė buvo įkurta 2014 m., o 2022 m. suvienijo jėgas su „DoorDash“. Šiuo metu „DoorDash“ vykdo veiklą 27 šalyse, iš kurių 23 šalyse veikia „Wolt“ prekės ženklas.