Už milžiniškų, tikrai milžiniškų radiatoriaus grotelių bei ilgu variklio dangčiu slypi „BMW“ inžinierių sukurtas, bet „Alpina“ patobulintas 4,4 litro, 8 cilindrų, 600 arklio galių ir 800 Nm sukimo momentą (2000-5000 sūkių diapazone) išvystantis variklis, kuris esant reikalui galėtų iš Vilniaus į Kauną perkelti Žemės Ūkio ministeriją.
Įvairiuose modeliuose naudojamas 8 cilindrų variklis, daugiau nei dvi tonas sveriantį sedaną sugeba ne tik pajudinti, bet ir išjudinti. „Alpina“ teigia, jog iki 100 km/val. šis ištaigingas sedanas sugebės įsibėgėti greičiau negu Jūs spėsite ištarti – „Aš šiandien noriu bulvinių blynu su spirgučių padažu“ arba – per mažiau nei 4 sekundes.
Atradę pakankamai daug erdvės ir drąsos, iki galo įspaustas akceleratoriaus pedalas privers automobilį įsibėgėti iki net 330 km/val. Ties šia riba įsijungs ribotuvas, kuris tik primins, jog Jūs dabar skriejate greičiau negu didžioji dauguma „Porsche“.
Technologijų prigrūsta sedanas turėtų pradžiuginti ypatingų savybių mėgėjus. Pavyzdžiui, kuomet automobilis pasiekia 225 km/val. ribą, „B7“ norėdamas išlaikyti žemesnį gravitacijos centrą bei padidinti stabilumą važiuojant dideliu greičiu, automatiškai pažemėja 15 milimetrų.
Kaip ir priklauso šešiaženklę sumą kainuojančiam automobiliui iš Vokietijos, atvėrus „B7“ dureles persikelsime į prabangaus viešbučio apartamentus, o tiksliau – jų imitaciją, bet ar reikėtų tikėtis ko nors kito?