Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Taigi esi beraštis! Tavo rašinėlyje begalė gramatinių klaidų.
O tu nepagalvoji, kad 12-meciams alu pardavinet draudziama? Kuo cia deta reklama?
as tai uz draudima. paziurekit kas darosi su musu vaikais, jau kai 12 metu pradeda gerti ir vaikscioti keturiomis, pagal mane cia jau blogai. o gi 90 proc itakoja reklama, kaip tokios, svesti be alkoholio neimanoma ypac jei negeri alaus, gi durna ar mes negalime ziureti runktiniu kur nebutu alkoholio.
ypac patinka kad pergaliu nebus be alaus ir cidro? pamastykit po to rasykit apie si draudima.
ypac patinka kad pergaliu nebus be alaus ir cidro? pamastykit po to rasykit apie si draudima.
Vargšai seimūnai: tavariščei vesaytei špana nuleido keletą aštuonių aukštų matų, o tavariščius matull turi "programą", pagal kurią runkelijai labai sveika dieną lošiamą Europos kašinį veizėti naktimis...
Vot tak y nie kytak!
Vot tak y nie kytak!
Šįvakar per LTV po 22 val.rodė "a lia tautinį" koncertą, kuriame "pop žvaigždės" dainavo "a lia tautines" užstalės dainas, ir, tautiniais kostiumais apsirengusių katutes plojančių vaikučių apsupti, vienas kitam pylė į stikliukus, gėrė iš jų, vaidino išgėrusius.
Iškart po koncerto, 23 val., per tos pačios televizijos žinias Seimo pirmininkas aiškino apie įstatymą, draudžiantį iki 23 val transliuoti sporto varžybas jeigu jas žiūrint galima pamatyti alaus reklamą.
Paaiškinkite, prašau, ar LTV, 2008 metų sausio 2 dieną 22:05 - 23:00 rodydama Muzikinį filmą-koncertą „Nei čia buvo, nei čia ką”, nepažeidė minėto įstatymo.
Iškart po koncerto, 23 val., per tos pačios televizijos žinias Seimo pirmininkas aiškino apie įstatymą, draudžiantį iki 23 val transliuoti sporto varžybas jeigu jas žiūrint galima pamatyti alaus reklamą.
Paaiškinkite, prašau, ar LTV, 2008 metų sausio 2 dieną 22:05 - 23:00 rodydama Muzikinį filmą-koncertą „Nei čia buvo, nei čia ką”, nepažeidė minėto įstatymo.
Dėl Alkoholio kontrolės įstatymo nuostatų
2007 m. gruodžio 29 d. pranešimas VIR
Sausio 1 d. įsigalios naujoji Alkoholio kontrolės įstatymo 29 straipsnio 2 dalies 3 punkto redakcija, nustatanti, kad alkoholio reklama draudžiama Lietuvos Respublikos jurisdikcijai priklausančių transliuotojų ir retransliuotojų transliuojamose programose nuo 6 valandos iki 23 valandos.
Tokia nuostata buvo priimta siekiant panaikinti galiojančios ir iki 2007 m. gruodžio 31 d. galiosiančios (toliau tekste – senosios) Alkoholio kontrolės įstatymo 29 straipsnio 2 dalies 3 punkto prieštaravimą Nepilnamečių apsaugos nuo neigiamos viešosios informacijos poveikio įstatymo 7 straipsnio 2 daliai, pagal kurią „visų formų ir rūšių alkoholio reklama, būdama žalinga nepilnamečiams, siekiant teisinio aiškumo, neturėtų būti transliuojama nuo 6 val. iki 23 val. bet kurią dieną.“
Vertinant senosios ir naujosios Alkoholio kontrolės įstatymo 29 straipsnio 2 dalies 3 punkto redakcijų skirtumus, pažymėtina, kad naujojoje redakcijoje vartojamos sąvokos, skirtos apibūdinti programas, kuriose draudžiama alkoholio reklama, patikslintos atsižvelgiant į sąvokas, vartojamas galiojančiame Visuomenės informavimo įstatyme.
Pridurtina ir tai, kad naujojoje Alkoholio kontrolės įstatymo 29 straipsnio 2 dalies 3 punkto redakcijoje įtvirtintas ne tik ilgesnis alkoholio reklamos, transliuojamos per parą, draudimo galiojimo laikas, bet ir panaikinamos išimtys, susijusios su alkoholinių gėrimų tūrine etilo alkoholio koncentracija.
Atkreiptinas dėmesys, kad šiuo metu galioja ir nėra pakeistas Alkoholio kontrolės įstatymo 29 straipsnio 2 dalies 4 punktas, kuris numato, kad „alkoholio reklama draudžiama koncertų, cirko, diskotekų, jaunimo sporto ir laisvalaikio renginių, kitų masinių renginių, teatro spektaklių, kino ir videofilmų demonstravimo vietose, išskyrus šių renginių vietose esančias prekybos vietas. Masiniuose renginiuose (išskyrus vaikams ir paaugliams iki 18 metų skirtus renginius) taip pat gali būti pateikiamas renginį remiančios ir alkoholinius gėrimus, kuriais leidžiama prekiauti masiniuose renginiuose, gaminančios arba jais prekiaujančios įmonės pavadinimas ir (ar) prekės ženklas, pagal turinį ir formą neprieštaraujantys teisės aktų reikalavimam“ ir 29 straipsnio 6 dalis, kuri numato, kad „reklama nelaikoma informacija apie alkoholinius gėrimus informaciniuose pranešimuose, kurie skirti tik alkoholio verslo specialistams, taip pat alkoholinius gėrimus gaminančių arba jais prekiaujančių įmonių registruoti pavadinimai (jei alkoholinių gėrimų gamintojo pavadinimas yra sudedamoji šių įmonių registruoto pavadinimo dalis) bei prekių ženklai, kai šie pavadinimai ir prekių ženklai pateikiami iškabose ant šių įmonių buveinės ar padalinio pastato bei įmonių valdomo transporto“.
Seimo ryšių su visuomene skyrius
Naujausi pakeitimai - 2007-12-29
Rimas Rudaitis
2007 m. gruodžio 29 d. pranešimas VIR
Sausio 1 d. įsigalios naujoji Alkoholio kontrolės įstatymo 29 straipsnio 2 dalies 3 punkto redakcija, nustatanti, kad alkoholio reklama draudžiama Lietuvos Respublikos jurisdikcijai priklausančių transliuotojų ir retransliuotojų transliuojamose programose nuo 6 valandos iki 23 valandos.
Tokia nuostata buvo priimta siekiant panaikinti galiojančios ir iki 2007 m. gruodžio 31 d. galiosiančios (toliau tekste – senosios) Alkoholio kontrolės įstatymo 29 straipsnio 2 dalies 3 punkto prieštaravimą Nepilnamečių apsaugos nuo neigiamos viešosios informacijos poveikio įstatymo 7 straipsnio 2 daliai, pagal kurią „visų formų ir rūšių alkoholio reklama, būdama žalinga nepilnamečiams, siekiant teisinio aiškumo, neturėtų būti transliuojama nuo 6 val. iki 23 val. bet kurią dieną.“
Vertinant senosios ir naujosios Alkoholio kontrolės įstatymo 29 straipsnio 2 dalies 3 punkto redakcijų skirtumus, pažymėtina, kad naujojoje redakcijoje vartojamos sąvokos, skirtos apibūdinti programas, kuriose draudžiama alkoholio reklama, patikslintos atsižvelgiant į sąvokas, vartojamas galiojančiame Visuomenės informavimo įstatyme.
Pridurtina ir tai, kad naujojoje Alkoholio kontrolės įstatymo 29 straipsnio 2 dalies 3 punkto redakcijoje įtvirtintas ne tik ilgesnis alkoholio reklamos, transliuojamos per parą, draudimo galiojimo laikas, bet ir panaikinamos išimtys, susijusios su alkoholinių gėrimų tūrine etilo alkoholio koncentracija.
Atkreiptinas dėmesys, kad šiuo metu galioja ir nėra pakeistas Alkoholio kontrolės įstatymo 29 straipsnio 2 dalies 4 punktas, kuris numato, kad „alkoholio reklama draudžiama koncertų, cirko, diskotekų, jaunimo sporto ir laisvalaikio renginių, kitų masinių renginių, teatro spektaklių, kino ir videofilmų demonstravimo vietose, išskyrus šių renginių vietose esančias prekybos vietas. Masiniuose renginiuose (išskyrus vaikams ir paaugliams iki 18 metų skirtus renginius) taip pat gali būti pateikiamas renginį remiančios ir alkoholinius gėrimus, kuriais leidžiama prekiauti masiniuose renginiuose, gaminančios arba jais prekiaujančios įmonės pavadinimas ir (ar) prekės ženklas, pagal turinį ir formą neprieštaraujantys teisės aktų reikalavimam“ ir 29 straipsnio 6 dalis, kuri numato, kad „reklama nelaikoma informacija apie alkoholinius gėrimus informaciniuose pranešimuose, kurie skirti tik alkoholio verslo specialistams, taip pat alkoholinius gėrimus gaminančių arba jais prekiaujančių įmonių registruoti pavadinimai (jei alkoholinių gėrimų gamintojo pavadinimas yra sudedamoji šių įmonių registruoto pavadinimo dalis) bei prekių ženklai, kai šie pavadinimai ir prekių ženklai pateikiami iškabose ant šių įmonių buveinės ar padalinio pastato bei įmonių valdomo transporto“.
Seimo ryšių su visuomene skyrius
Naujausi pakeitimai - 2007-12-29
Rimas Rudaitis
ar čia citata ne iš LSDS internetinio portalo lsds.lt ?
Ką tik ten perskaičiau tą patį.
Ką tik ten perskaičiau tą patį.
Pritariu AB.
Baikime patys gerti ir tauta girdyti.
Baikime patys gerti ir tauta girdyti.
Mitas kuriamas, kad krepšinis be alaus (ir jo reklamos) neįmanomas. Tuomet žvilgtelkime į populiariausią krepšinio lygą – NBA. Be NBA ženklo, klubo pavadinimo, jo emblemos, žaidėjo pavardės ir numerio daugiau ant marškinėlių nerasime jokių užrašų. Taip pat ir ant JAV rinktinės marškinėlių. Sakysite ten kita tvarka, tačiau kas draudžia mums siekti tokios tvarkos. Mitas kuriamas, jog Lietuvos krepšinio pergalės be alaus neįmanomos. Kai Lietuva dukart iš eilės 1937 m. ir 1939 m. tapo Europos krepšinio čempione, ant marškinėlių pakako vieno užrašo – LIETUVA.
Prancūzijoje toks reklamos draudimas sporto nežlugdo.
Kokia čia problema? Tegul rytoj LIETUVOS RYTAS ant žaidėjų marškinėlių baltu medžiagos gabalėliu ( gali būti ryškiu) uždengia žodį ŠVYTURYS. Tą patį ir ant bortų. Bus graži ŠVYTURIO REKLAMA, nes visi žinos , ką tai reiškia ir įstatymas nebus pažeistas. Labai paprasta ir galima tiesiogiai transliuoti,
Kokia čia problema? Tegul rytoj LIETUVOS RYTAS ant žaidėjų marškinėlių baltu medžiagos gabalėliu ( gali būti ryškiu) uždengia žodį ŠVYTURYS. Tą patį ir ant bortų. Bus graži ŠVYTURIO REKLAMA, nes visi žinos , ką tai reiškia ir įstatymas nebus pažeistas. Labai paprasta ir galima tiesiogiai transliuoti,
REKLAMA
REKLAMA
Alkoholio reklama: pažeidimų būta, bet neužfiksuota