Septintame dešimtmetyje Alfa Romeo kartu su Zagato ir AutoDelta sukūrė išskirtinę modelių seriją, kuri sugebėjo iškovoti ne vieną pergalę lenktynių trasoje. Pavyzdžiui, 1963 metais pirmoji TZ modelių laida sugebėjo iškovoti net keturias pirmąsias vietas FISA Monza Cup lenktynėse.
Alfa Romeo norėdama sukurti deramą pamainą, dar kartą kreipėsi į Zagato, kuri padėjo nupiešti gracingas TZ3 Stradale linijas. Tuo tarpu techninę automobilio dalį kūrė Alfa Romeo specialistai, kurie dėl riboto biudžeto turėjo priimti keletą kompromisų.
Tuometiniai markės vadovai nenorėjo skirti milžiniškos sumos pinigų projektui, kuris greičiausiai niekada neatsipirks. Todėl buvo nuspręsta pasiimti Dodge Viper ACR, jį išrinkti ir ant jo važiuoklės uždėti Zagato kompanijos meistrų sukurtą kėbulą, kuris svėrė tik 850 kilogramų!
Po kapotu slypėjo amerikietiškas 8.4 litro, dešimties cilindrų agregatas, kuris išvystė 600 arklio galių. Toks pats variklis buvo montuojamas ir į Dodge Viper ACR.
Nors automobilis ir turi Dodge Viper genų, tačiau vargu ar tai yra automobilio trūkumas, nes kiekvienas TZ3 Stradale egzempliorius buvo įkainotas 500.000 eurų suma.