„Alfa Romeo“ pristatydama naujus modelius laikosi tos pačios koncepcijos - iš pradžių pristato pačią pajėgiausią versiją ir tik vėliau visiems pristatomos pigesnės, kukliau atrodančios modifikacijos. Ne išimtis buvo ir „Alfa Romeo Stelvio“, kuris Los Andželo automobilių parodoje debiutuos su „Quadrifoglio Verde“ modifikacija.
Kaip ir sedanas, automobilis bus komplektuojamas su 2,9 litro, 6 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvystys 510 arklio galių ir leis „Stelvio“ iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 3,9 sekundes. Kitaip negu „Giulia QV“, „Stelvio“ standartiškai bus komplektuojamas su keturių varančiųjų ratų sistema ir tik aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže.
Jungtinių Valstijų rinkai skirti modeliai bus komplektuojami ne tik su šešių, bet ir su keturių cilindrų motoru. Dviejų skirtingų įrangos lygių modeliai bus komplektuojami su 280 arklio galių išvystančiu turbininiu motoru, kuris „Stelvio“ leis pasiekti 231 km/val. maksimalų greitį. Kaip ir „Quadrifoglio Verde“, taip ir silpnesnės versijos bus komplektuojamos tik su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų pavara.
Europos rinkai skirtas modelis pasižymės platesne variklių gama. Be jau minėtų motorų, naujasis „Stelvio“ bus komplektuojamas su 2,2 litro darbinio tūrio dyzeliniais jėgos agregatais. Galbūt po „Stelvio“ kapotu atsiras ir 3,0 litrų, 6 cilindrų dyzelinis „VM Motori“ agregatas, kuris jau ilgą laiką naudojamas „Jeep“ ir „Maserati“ kūriniuose.