„Alfa Romeo“ su šiuo įkraunamu hibridu įžengė į elektrifikacijos pasaulį, bet išliko ištikima savo itališkai sportinei dvasiai, įsižiebusiai dar 1910 m. Tai pažangiausia šio modelio modifikacija, atverianti naują etapą „Alfa Romeo“ metamorfozių kelyje. Naujajame „Tonale“ puikiai dera maksimalus efektyvumas ir sportiškumas, o vien elektra su šiuo automobiliu galima įveikti daugiau nei 80 km“, – sako „Alfa Romeo“ atstovybės vadovas Arnoldas Ardzevičius.
Gamintojo teigimu, įkraunamas „Tonale“ skirta tiems, kurie vis labiau nori, kad automobilis ne tik puikiai važiuotų, bet liktų sportinis, aprūpintas naujausiomis technologijomis, patogus ir saugus.
Naujasis įkraunamas „Tonale“ įkūnija „Alfa Romeo“ sportiškumo sampratą, yra ypač erdvus, itin patogus, tylus, draugiškas aplinkai ir idealiai tinkantis keliauti tiek vienam, tiek su šeima ar draugais. Saugiai ir patikimai, tiek mieste, tiek užmiestyje“, – skelbia gamintojas.
Šis modelis žymi ir naują „Alfa Romeo“ transformacijos etapą. Bendrovė 2022 m. pradžioje neturėjo nei vieno elektromobilio, o 2027 m. jau bus visiškai elektrifikavusi visą modelių gamą. Be to, įgyvendindama šią transformaciją per vos penkerius metus, „Alfa Romeo“ taps greičiausiai pasaulyje neutralia aplinkos požiūriu tapusia automobilių gamintoja.
„Geriausias savo klasėje pravažumas ir integruotos technologijos „Tonale“ daro pažangiausiu kada nors sukurtu „Alfa Romeo“. Kokybė ir dėmesys jos detalėms papildo dinamines savybes, sportiškumo koncepciją pritaikant XXI amžiaus vairuotojams“, – pažymi A. Ardzevičius.
Naujos įkraunamos hibridinės sistemos pagalba „Alfa Romeo Tonale“ užtikrina didžiausią efektyvumą ir tvarumą. 280 AG siekianti visų varančiųjų ratų hibridinė sistema pasižymi našumu ir puikiu baterijos veikimo laiku. Pažangi sistema apjungia 180 AG vidaus degimo variklį su „MultiAir“ turbokompresoriumi ir 6 pavarų automatine greičių dėže bei elektrinį variklį, generuojantį 90 kW didžiausią galią ir 250 Nm sukimo momentą galinei ašiai. 15,5 kWh ličio jonų baterija leidžia elektra įveikti net 80 km.
„Šie parametrai naująjį „Tonale“ leidžia drąsiai laikyti vienu efektyviausiu įkraunamu hibridiniu automobiliu kompaktinių visureigių kategorijoje. Jis taip pat puikus tvarumo pavyzdys – naujos kartos hibridinis variklis sumažina išmetamų teršalų kiekį 40 proc. ir CO2 emisija siekia tik 26 kg/km. Taip pat mažėja ir degalų sąnaudos – 100 kilometrų siekia vos 1,14 litro, o visiškai įkrauti bateriją pakanka 2,5 val. naudojant 7,4 kW kroviklį“, – pasakoja A. Ardzevičius.
Priekinių ratų pavara varoma vidaus degimo varikliu, o galinių ratų pavara – elektros, taip užtikrinant vairavimo malonumą ir geriausią savo klasėje manevringumą, lengvumą bei važiavimo dinamiką, sukuriant maksimalų stabilumą važiuojant bekele ar keliais, kur sukibimas prastas. Modelyje taip pat puikiai dera efektyvumas ir aukščiausios klasės sportiškumas: bendra 280 AG galia ir iki 100 km/h įsibėgėjimas vos per 6.2 sekundės. Pastarieji aspektai pirmąjį hibridinį „Alfa Romeo“ iškelia į savo segmento pirmąsias vietas, kuris vien elektriniu režimu išvysto 135 km/val. greitį, o hibridiniu – 206 km/val. Greitėjimą sustiprina e-AWD sistema, akimirksniu panaudodama elektrinio variklio sukimo momentą priversdama galinę ašį reaguoti vos spustelėjus akceleratorių. Koordinuoti variklio ir transmisijos veikimą, padidinant jos efektyvumą bei visų varančiųjų ratų (Q4) sistemos veikimą ar keisti komandų jautrumą galima vienu „Tonale“ D.N.A. (Dynamic, Natural ir Advanced) valdikliu. Beje, D.N.A. funkcijos buvo pritaikytos atsižvelgiant į modelio specifikacijas, padidinant efektyvumą ir našumą.
Tuo tarpu itin didelės raiškos ekranai, kurių bendri matmenys yra 22,5 colio (12,3 colio visiškai skaitmeninis prietaisų skydelis ir 10,25 colio multimedijos ekranas) leidžia itin patogiai naudotis įdiegtomis technologijomis. Moderni daugiafunkcinė sąsaja, veikianti išmaniojo telefono principu, leidžia vairuotojams visą reikiamą informaciją matyti priešais akis, neatitraukiant dėmesio nuo kelio.
„Šis modelis ne tik užtikrina saugų, patogų ir malonų vairavimą, bet ir geriausią savo klasėje manevringumą, lengvumą, dinamiką bei garantuoja keturiais ratais varomo automobilio stabilumą. Be to, dėl pažangios Q4 hibridinės sistemos, kuri ne fiziškai sujungia dvi varomąsias sistemas, bet jas sujungia „virtualiai“ elektronikos pagalba, „Tonale“ tampa dar lengvesnis, o jos valdymas neprilygstamas“, – sako „Alfa Romeo“ atstovybės vadovas Lietuvoje.
Komfortui naudojama ypač estetiška salono apdaila ir aukštos kokybės medžiagos bei visas paketas naujoviškų ir lengvai naudojamų technologijų: salone įdiegta dviejų zonų klimato kontrolės sistema, malonus apšvietimas, informacinė sistema, ventiliuojamos ir šildomos sėdynės bei 14 garsiakalbių „Harman Kardon“ audio sistema, elektrinis bagažinės dangtis ir belaidžio įkrovimo įranga prietaisams.
Naujame „Tonale“ yra įdiegta visa eilė saugumo sistemų: „ADAS“ sistemos, skirtos 2 lygio autonominiam vairavimui, didelės raiškos kamera, užtikrinanti 360° vaizdą, aklosios zonos perspėjimo sistema.
„Išskirtinis komfortas automobilio salone, legendinis dizainas ir sportiškumas, neprilygstamas savo klasėje erdvumas ir mažesnis išmetamųjų teršalų kiekis, „Alfa Romeo Tonale“ kelia į tvariųjų kompaktinių visureigių lyderių gretas, kuri idealiai tinka tiek kelionėms mieste, tiek savaitgalio išvykoms užmiestyje“, – pažymi A. Ardzevičius.
Įkraunamas hibridinis „Tonale“ Lietuvoje debiutuos kitų metų viduryje, o išankstiniai užsakymai bus priimami jau kitų metų pirmąjį ketvirtį.