Kaip ir „Alfa Romeo Giulia“ sedanas, taip ir universalas bus komplektuojamas su 2,0 litrų benzininiais arba 2,2 litro dyzeliniais agregatais, galinių arba visų keturių varančiųjų ratų pavara. Ar „Giulia“ universalas turės sportišką „QV“ modifikaciją? Greičiausiai ne.
„FCA“ koncerno vadovas Sergio Marchionne tikisi, jog per vienerius metus visame pasaulyje pavyks parduoti 75 000 - 100 000 „Alfa Romeo Giulia“ vienetų. Kol kas, per devynis prekybos mėnesius „Alfa Romeo“ markei pavyko parduoti 5105 sedano vienetus. Vien rugsėjo mėnesį „Alfa Romeo“ pardavė 1718 vienetų.
Automobilio pardavimų statistika turėtų pagerėti kitąmet, kai „Alfa Romeo Giulia“ pasieks visas Europos šalis. Iki šiol automobilis buvo pardavinėjamas tik Italijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje ir Olandijoje. Lenkijoje, Slovakijoje, Čekijoje automobilis debiutavo rugsėjo mėnesį, Lietuvoje - prieš keletą dienų. Antroje pagal dydį naujų automobilių rinkoje, D.Britanijoje, itališkas sedanas debiutuos metų pabaigoje.
Automobilių gamintojos „Alfa Romeo“ vadovai, dar kartą pakoregavo ateityje pasirodysiančių modelių gamą. Šių metų pradžioje, kai oficialiai prasidėjo „Alfa Romeo Giulia“ gamyba, kiekvienas „FCA“ koncerno vadovas teigė, jog „Giulia“ modelių šeimą sudarys tik sedanas, tačiau dabar planai pasikeitė dar kartą.
Kitų metų kovą įvyksiančioje Ženevos automobilių parodoje, itališkų automobilių gamintojas pristatys „Alfa Romeo Giulia“ universalą, kuris padės padidinti naujo markės modelio patrauklumą Europoje. Žemyne, kuriame universalai yra beprotiškai populiarūs. Pavyzdžiui, daugiau negu puse parduotų „Audi A4“ modelių iš gamyklos išrieda su universalo kėbulu. Panaši situacija yra „BMW“ ir „Mercedes Benz“ stovykloje, tad „Alfa Romeo“ norint tapti rimtu „Premium“ segmento žaidėju, gamintojas tiesiog privalėjo žengti šį žingsnį ir skirti pinigų „Giulia“ universalo projektui.
Automobilių gamintojos „Alfa Romeo“ vadovai, dar kartą pakoregavo ateityje pasirodysiančių modelių gamą. Šių metų pradžioje, kai oficialiai prasidėjo „Alfa Romeo Giulia“ gamyba, kiekvienas „FCA“ koncerno vadovas teigė, jog „Giulia“ modelių šeimą sudarys tik sedanas, tačiau dabar planai pasikeitė dar kartą.
Kitų metų kovą įvyksiančioje Ženevos automobilių parodoje, itališkų automobilių gamintojas pristatys „Alfa Romeo Giulia“ universalą, kuris padės padidinti naujo markės modelio patrauklumą Europoje. Žemyne, kuriame universalai yra beprotiškai populiarūs. Pavyzdžiui, daugiau negu puse parduotų „Audi A4“ modelių iš gamyklos išrieda su universalo kėbulu. Panaši situacija yra „BMW“ ir „Mercedes Benz“ stovykloje, tad „Alfa Romeo“ norint tapti rimtu „Premium“ segmento žaidėju, gamintojas tiesiog privalėjo žengti šį žingsnį ir skirti pinigų „Giulia“ universalo projektui.