Nors „Sbarro“ iš pradžių prašė atsiųsti tik „Alfa Romeo“ markės ženkliukus, tačiau italai norėdami įkišti ir savo trigrašį, primigtinai pareikalavo į koncepcinį automobilį sumontuoti „Alfa Romeo“ motorą. O jeigu yra galimybė, ne vieną, bet du. Be jokio pagrindo - just for fun!
Italai būtų labai norėję pamatyti koncepcinį automobilį, kuris turėtų du variklius, tačiau santūrieji šveicarai nusprendė, jog protingesnis sprendimas būtų sujungti du 3.0 litrų benzininius variklius ir šalia priekinės ašies sumontuoti 12 cilindrų, 5.9 litro benzininį variklį, kuris išvystytų maždaug 500 arklio galių.
Kadangi šis koncepcinis automobilis privalėjo savo eiga išvažiuoti iš „Sbarro“ gamyklos, inžinieriai jį aprūpino galinių varančiųjų ratų pavara ir 5 laipsnių mechanine pavarų dėže.
Nepaisant keistų automobilio formų, daugelis žurnalistų manė, jog „Alfa Romeo“ iš tikrųjų ruošiasi pradėti naujo kabrioleto gamybą, kuris būtų klasikinės komponuotės. Tačiau kaip manote, ką apie tokio automobilio gamybą pasakė tuometinis „Alfa Romeo“ vadovas? - „Ačiū, nereikia!“