• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šveicarija tikrai nėra ta šalis, kurioje yra beprotiškai stipri automobilių industrija. Vis dėlto, būtent šioje šalyje kasmet vyksta viena svarbiausių automobilių parodų, o keletas nepriklausomų automobilių gamintojų labai dažnai mėgsta išlipti iš rėmų ir laužyti nusistovėjusias taisykles. „Sbarro“ yra vienas iš tų pankų, kurie stengiasi plaukti prieš srovę.
Alfa Romeo Issima“ buvo sukurtas ne italų, bet šveicarų iniciatyva. „Sbarro“ norėdama užpildyti savo kompanijos stendą Ženevos automobilių parodoje, kreipėsi į keletą automobilių gamintojų su prašymu koncepciniame automobilyje naudoti markės ženkliukus ir kitą atributiką. Į šį prašymą atsiliepė, net nenuostabu, tik „Alfa Romeo“, kuri visada mielai sutikdavo veltis į įvairiausias avantiūras.

Šveicarija tikrai nėra ta šalis, kurioje yra beprotiškai stipri automobilių industrija. Vis dėlto, būtent šioje šalyje kasmet vyksta viena svarbiausių automobilių parodų, o keletas nepriklausomų automobilių gamintojų labai dažnai mėgsta išlipti iš rėmų ir laužyti nusistovėjusias taisykles. „Sbarro“ yra vienas iš tų pankų, kurie stengiasi plaukti prieš srovę.
Alfa Romeo Issima“ buvo sukurtas ne italų, bet šveicarų iniciatyva. „Sbarro“ norėdama užpildyti savo kompanijos stendą Ženevos automobilių parodoje, kreipėsi į keletą automobilių gamintojų su prašymu koncepciniame automobilyje naudoti markės ženkliukus ir kitą atributiką. Į šį prašymą atsiliepė, net nenuostabu, tik „Alfa Romeo“, kuri visada mielai sutikdavo veltis į įvairiausias avantiūras.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Alfa_Romeo_Issima_rear


Nors „Sbarro“ iš pradžių prašė atsiųsti tik „Alfa Romeo“ markės ženkliukus, tačiau italai norėdami įkišti ir savo trigrašį, primigtinai pareikalavo į koncepcinį automobilį sumontuoti „Alfa Romeo“ motorą. O jeigu yra galimybė, ne vieną, bet du. Be jokio pagrindo - just for fun!
Italai būtų labai norėję pamatyti koncepcinį automobilį, kuris turėtų du variklius, tačiau santūrieji šveicarai nusprendė, jog protingesnis sprendimas būtų sujungti du 3.0 litrų benzininius variklius ir šalia priekinės ašies sumontuoti 12 cilindrų, 5.9 litro benzininį variklį, kuris išvystytų maždaug 500 arklio galių.
Kadangi šis koncepcinis automobilis privalėjo savo eiga išvažiuoti iš „Sbarro“ gamyklos, inžinieriai jį aprūpino galinių varančiųjų ratų pavara ir 5 laipsnių mechanine pavarų dėže.

Alfa-Romeo-Issima-003


Nepaisant keistų automobilio formų, daugelis žurnalistų manė, jog „Alfa Romeo“ iš tikrųjų ruošiasi pradėti naujo kabrioleto gamybą, kuris būtų klasikinės komponuotės. Tačiau kaip manote, ką apie tokio automobilio gamybą pasakė tuometinis „Alfa Romeo“ vadovas? - „Ačiū, nereikia!“

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų