Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kaip ir kiekvienas save gerbiantis gamintojas, taip ir „Alfa Romeo“ turėjo atskirą diviziją, kurioje dirbo patys gabiausi inžinieriai. Jie buvo atsakingi už lenktyninių automobilių kūrimą ir turėjo tik vieną tikslą - sugrąžinti „Alfa Romeo“ į automobilių sporto olimpą.
1965 metais buvo pristatytas vienas gražiausių „Alfa Romeo“ lenktyninių automobilių - „GTA“. Kadangi už sportiškų versijų kūrimą buvo atsakingi „Auto-Delta“ inžinieriai, lenktynėms paruošti modeliai turėjo iš aliuminio pagamintas kėbulo detales, iš magnio pagamintus ratlankius, galiniai langai buvo pagaminti iš plastiko. Dėl įvairiausių pakeitimų ir griežtos dietos, lenktynėms paruošta mašina svėrė tik 740 kilogramų!
Tuo tarpu priekyje sumontuotas keturių cilindrų variklis išvystė net 170 arklio galių! Net ir tarp modernių automobilių „Alfa Romeo GTA“ neatrodytų kaip vos ant kojų pastovintis senjoras.
„GTA 1300 Junior“ versija buvo gaminama nuo 1968 iki 1975 metų. Ši versija turėjo vos 1,3 litro benzininį variklį, kuris išvystė 96, o vėliau 110 arklio galių. Tačiau lenktynėms paruoštos „1300 Junior“ versijos galingumu nenusileido savo broliams. 1,3 litro agregatai išspausdavo net 165 arklio galių!
Būtent šis automobilis padėjo „Alfa Romeo“ markei sugrįžti į automobilių sporto olimpą, kuriame iškovojo beprotiškai daug pergalių ir konstruktorių taurių. Gaila, jog dabartinė kompanijos finansinė situacija neleidžia išvažiuoti į lenktynių trasas, kuriose kadaise šis gamintojas karaliavo.
Kaip ir kiekvienas save gerbiantis gamintojas, taip ir „Alfa Romeo“ turėjo atskirą diviziją, kurioje dirbo patys gabiausi inžinieriai. Jie buvo atsakingi už lenktyninių automobilių kūrimą ir turėjo tik vieną tikslą - sugrąžinti „Alfa Romeo“ į automobilių sporto olimpą.
1965 metais buvo pristatytas vienas gražiausių „Alfa Romeo“ lenktyninių automobilių - „GTA“. Kadangi už sportiškų versijų kūrimą buvo atsakingi „Auto-Delta“ inžinieriai, lenktynėms paruošti modeliai turėjo iš aliuminio pagamintas kėbulo detales, iš magnio pagamintus ratlankius, galiniai langai buvo pagaminti iš plastiko. Dėl įvairiausių pakeitimų ir griežtos dietos, lenktynėms paruošta mašina svėrė tik 740 kilogramų!
Tuo tarpu priekyje sumontuotas keturių cilindrų variklis išvystė net 170 arklio galių! Net ir tarp modernių automobilių „Alfa Romeo GTA“ neatrodytų kaip vos ant kojų pastovintis senjoras.
„GTA 1300 Junior“ versija buvo gaminama nuo 1968 iki 1975 metų. Ši versija turėjo vos 1,3 litro benzininį variklį, kuris išvystė 96, o vėliau 110 arklio galių. Tačiau lenktynėms paruoštos „1300 Junior“ versijos galingumu nenusileido savo broliams. 1,3 litro agregatai išspausdavo net 165 arklio galių!
Būtent šis automobilis padėjo „Alfa Romeo“ markei sugrįžti į automobilių sporto olimpą, kuriame iškovojo beprotiškai daug pergalių ir konstruktorių taurių. Gaila, jog dabartinė kompanijos finansinė situacija neleidžia išvažiuoti į lenktynių trasas, kuriose kadaise šis gamintojas karaliavo.