Kadangi „Alfa Romeo“ nori kurti automobilius, kurie pasižymėtų pačiomis geriausiomis dinaminėmis savybėmis, kito pasirinkimo gamintojas tiesiog neturėjo. „AutoWeek“ žurnalo redakcijos teigimu, italai yra linkę paaukoti interjero erdvę dėl geresnių važiavimo savybių. Pažvelkite į šiuo metu gaminamą 1 serijos „BMW“ hečbeką, kuris taip pat varomas galiniais ratais, tačiau už šį malonumą vokiško hečbeko vairuotojai turi susitaikyti su truputėlį mažesne bagažine ir erdve ant galinių sėdynių.
Pranešime taip pat rašoma, jog naujoji „Giulietta“ bus komplektuojama tik su benzininiais varikliais. Buvęs „FCA“ koncernas vadovas, Sergio Marchionne šiemet buvo paskelbęs, jog vienas didžiausių automobilių gamintojų ruošiasi atsisakyti dyzelinių variklių, o jų vietą užims hibridinės jėgainės.
Kompaktinės klasės atstovas taip pat bus komplektuojamas su naujausiomis „FCA“ koncerno technologijomis. „Alfa Romeo“ atstovai šiemet įvykusioje prezentacijoje pažadėjo, jog visi ateityje pasirodysiantys modeliai turės „Level 2“ ir „Level 3“ lygio autonominių automobilių technologijas. Šiuo metu „Level 3“ technologiją turi tik „Audi A7“, „Audi A8“ bei keli „BMW“ ir „Mercedes Benz“ modeliai.
Į kompaktinių automobilių klasę „Alfa Romeo“ ruošiasi sugrįžti su dviem modeliais: „Giulietta“ hečbeku ir kompaktišku krosoveriu, kuris taptų tiesioginiu „BMW X2“, „Jaguar E-Pace“ ir „Volvo XC40“ konkurentu.
Šiuo metu nėra žinoma kada tiksliai pasirodys naujoji „Giulietta“, tačiau anksčiau pasirodę pranešimai teigė, jog kompaktiškas hečbekas turėtų debiutuoti 2019 metais.
Žurnalo iškarpos