Artimiausiais metais „Alfa Romeo“ žada radikaliai praplėsti modelių gamą, siekdama išjudinti pardavimų apimtis iš mirties taško, tačiau pasak „Alfa Romeo“ produktų vadovo Danielio Guzzafame, keletą metų pagrindiniu pajamų šaltiniu buvę „Giulia“ ir „Stelvio“ modeliai nebus siūlomi su hibridinėmis jėgainėmis.
D.Guzzafame teigimu, šiuo metu gaminami ir neseniai atnaujinimų procedūras praėję „Giulia“ ir „Stelvio“ modeliai praleis hibridizacijos etapą ir iškart įžengs į elektromobilių erą.
„Alfa Romeo“ atstovas tikina, jog pirminiuose etapuose buvo svarstoma pasiūlyti iš tinklo įkraunamo hibrido versiją, tačiau reikalingų investicijų dydis buvo tiesiog per didelis.
D.Guzzafame taip pat pridūrė, jog gamintojas svarstė į „Giulia“ bei „Stelvio“ modelius diegti variklius su „Mild-Hybrid“ technologija, tačiau išmetamo CO2 kiekis buvo pernelyg mažas, jog galėtų pateisinti padidėjusią automobilio kainą. Kita vertus, toks sprendimas kolegoms iš „Maserati“ nepasirodė prastas, mat bazinės „Grecale“ modelio versijos naudoja „Alfa Romeo“ randamus keturių cilindrų variklius su „Mild-Hybrid“ technologija.
„Alfa Romeo“ vadovai atsižvelgdami į susidariusią situaciją, tiesiog priėmė sprendimą praleisti dabartinį hibridizacijos etapą ir susitelkė į naujos kartos modelių kūrimą, kurie turėtų pasirodyti 2025 ir 2026 metais.
Iki šiol gamintojas nėra 100 proc. patvirtinęs, jog naujos kartos „Giulia“ ir „Stelvio“ bus varomi tik elektros pavara, tačiau būtų labai keista, jeigu naujos kartos „Alfa Romeo“ modeliai neišnaudotų „Stellantis“ inžinierių sukurto „Hurricane“ benzininio variklio. Juolab, „Stellantis“ koncerno vadovai yra patvirtinę faktą, jog naujieji 6 cilindrų varikliai gali būti naudojami „STLA Large“ platformose, kurių pagrindu bus sukurti „Giulia“ ir „Stelvio“ modeliai.