Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Apie naujus „Alfa Romeo“ variklius girdėjome ne vieną kartą, tačiau „Automotive News“ artimi šaltiniai teigia, jog naujieji benzininiai ir dyzeliniai 6 cilindrų varikliai nebus tokie patys, kuriuos „Maserati“ ar „Ferrari“ montuoja į savo automobilius.
Įdomu yra tai, kad visi nauji „Alfa Romeo“ modeliai naudos ne 3.0 litrų, o šiek tiek modifikuotą 2.9 litro, 6 cilindrų turbo benzininius variklius, kurių pajėgumas sieks net 480 arklio galių. Priklausomai nuo modelio modifikacijos, šešių cilindrų varikliai bus aprūpinti viena arba dvejomis turbinomis.
„Alfa Romeo“ daugiausiai vilčių deda į naują 2.0 litrų, keturių cilindrų turbo benzininį agregatą, kuris taip pat bus montuojamas į visus naujos kartos „Alfa Romeo“ modelius. Tiesioginį įpurškimą ir turbokompresorių turintis variklis, priklausomai nuo versijos, išvystys 180 - 330 arklio galių ir bus komplektuojamas su šešių bėgių mechaninėmis arba automatinėmis transmisijomis. Šis variklis taip pat bus poruojamas su keturių varančiųjų ratų sistema.
Dyzelinių variklių gerbėjai galės rinktis vieną iš dviejų agregatų : 2.2 litro ir 3.0 litrų. Šių variklių galingumas svyruos nuo 135 iki 340 arklio galių.
Pirmasis naujos kartos „Alfa Romeo“ bus pristatytas kitų metų liepos 24 dieną, kai itališkų automobilių gamintojas švęs 105 metų gimtadienį.
Apie naujus „Alfa Romeo“ variklius girdėjome ne vieną kartą, tačiau „Automotive News“ artimi šaltiniai teigia, jog naujieji benzininiai ir dyzeliniai 6 cilindrų varikliai nebus tokie patys, kuriuos „Maserati“ ar „Ferrari“ montuoja į savo automobilius.
Įdomu yra tai, kad visi nauji „Alfa Romeo“ modeliai naudos ne 3.0 litrų, o šiek tiek modifikuotą 2.9 litro, 6 cilindrų turbo benzininius variklius, kurių pajėgumas sieks net 480 arklio galių. Priklausomai nuo modelio modifikacijos, šešių cilindrų varikliai bus aprūpinti viena arba dvejomis turbinomis.
„Alfa Romeo“ daugiausiai vilčių deda į naują 2.0 litrų, keturių cilindrų turbo benzininį agregatą, kuris taip pat bus montuojamas į visus naujos kartos „Alfa Romeo“ modelius. Tiesioginį įpurškimą ir turbokompresorių turintis variklis, priklausomai nuo versijos, išvystys 180 - 330 arklio galių ir bus komplektuojamas su šešių bėgių mechaninėmis arba automatinėmis transmisijomis. Šis variklis taip pat bus poruojamas su keturių varančiųjų ratų sistema.
Dyzelinių variklių gerbėjai galės rinktis vieną iš dviejų agregatų : 2.2 litro ir 3.0 litrų. Šių variklių galingumas svyruos nuo 135 iki 340 arklio galių.
Pirmasis naujos kartos „Alfa Romeo“ bus pristatytas kitų metų liepos 24 dieną, kai itališkų automobilių gamintojas švęs 105 metų gimtadienį.