Šypsotis ir džiaugtis jis turėjo dėl ko. Nors automobilio dizainą sukūrė jauniausi Alfa Romeo kompanijos darbuotojai, tačiau visam karavanui vadovavo daugybę apdovanojimų pelnęs dizaineris.
Šis automobilis sulaukė daugybę dėmesio dėl keletos priežasčių. Pirmoji - automobilis turėjo galinį spoilerį, kuris priklausomai nuo greičio keisdavo savo pozicija. Antroji - aerodinamiškas kėbulas. Oro pasipriešinimo koeficientas siekė tik 0,32. Ir trečioji priežastis - Alfa Romeo pažadėjo, kad į serijinę gamybą pateks panašaus tipo sportiškas automobilis, kuris nustebins net ir ištikimiausius superautomobilių gerbėjus.
Visgi, didžiulis inžinierių entuziazmas greitai pradingo, kai sužinojo projekto sąmatą. Norint Alfasud Caimano perkelti į serijinę gamybą, gamintojui būtų reikėję šešiaženklės sumos. Šiais laikais, tai neatrodytų labai daug, tačiau anuomet už maždaug 100,000 dolerių buvo galima įsigyti labai, labai, labai prabangų namą, kelis automobilius ir pastatyti gamyklą.
Jeigu gamintojas ir būtų surinkęs reikiamą sumą, automobilis būtų turėjęs tik silpnutį keturių cilindrų variklį.