Turės hibridinę jėgainę
„8C“ vardą „Alfa Romeo“ naudojo 2007-2010 metais, kuomet gamintojas buvo pradėjęs ribotą klasikinės komponuotės kupė gamybą. Tuomet tai buvo nuostabių formų, galiniais ratais varomas kupė, kurių buvo pagaminta vos 1000.
Šį kartą „Alfa Romeo“ įžymųjį „8C“ vardą atgaivins naudojant visiškai kitokį receptą. Jeigu prieš tai gamintas „8C“ turėjo priekyje sumontuotą variklį, gale sumontuotą pavarų dėžę (dėl geresnio svorio paskirstymo tarp ašių) ir galinius varančiuosius ratus, tai naujoji „8C“ interpretacija bus gaminamas pagal „Mid-Engine“ komponuotę.
Britų žurnalo redakcijai pavyko išsiaiškinti, jog būsimas „8C“ turės iš anglies pluošto pagamintą monokoką, o galinius ratus suks elektrifikuota 2,9 litro, 6 cilindrų jėgainė.
„Ferrari“ inžinierių sukurtas motoras šiuo metu be didelių problemų generuoja 500 arklio galių, bet „Alfa Romeo“ inžinieriams to ne gana. Į „8C“ sumontavę porą elektrinių motorų jiems pavyks hibridinės jėgainės galią pakelti iki 800 arklio galių.
„Ferrari“ projekto nestabdys
Praėjusioji „8C“ reinkarnacija buvo sukurta pagal tam tikrus reikalavimus. Vienas iš jų – nesukurti greitesnio automobilio už „Ferrari“, nes tuometinis šios kompanijos vadovas Luca di Montezemolo niekada nenorėjo, jog to paties koncerno viduje atsirastų automobilis, kuris galėtų nušluostyti nosį „Ferrari“.
Šį kartą viskas bus kitaip. „CAR Magazine“ redakcijos duomenimis, naujasis „Alfa Romeo“ superautomobilis iki 100 km/val. įsibėgės per mažiau nei 3 sekundes ir pasieks 320 km/val. maksimalų greitį.
Ribotos laidos modelis
„Alfa Romeo“ flagmanas – tai bus pirminė ir vienintelė „8C“ misija. Tai – džiugi naujiena. Bloga naujiena – kaina.
Automobilių pramonės ekspertai prognozuoja, jog naujos kartos „8C“ kainuos nuo 250 000 eurų.
„Alfa Romeo“ taip pat planuoja pagaminti ribotą kiekį „8C“ vienetų. 500? Šiek tiek daugiau. 3000? Šiek tiek mažiau.