Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Jeigu esate „alfamanas“, šio modelio vardas jums bus puikiai pažįstamas. „Alfa Romeo 6C“ vardas buvo naudojamas ne tik serijiniams modeliams, bet ir lenktyniniams bolidams, kurie sugebėjo karaliauti įvairiuose čempionatuose.
„6C“ vardu žymimi automobiliai buvo gaminami nuo 1925 ik net 1954 metų. Per šį pakankamai ilgą laikotarpį „Alfa Romeo“ pristatė daugybę įvairiausių variacijų, kurias sukūrė „Zagato“, „Touring“, „Pininfarina“ ar „Castagna“.
„6C“ nėra tik paprastas skaičiaus ir raidės kratinys. Pavyzdžiui, skaičius reikšdavo variklio cilindrų skaičių.
Automobilis, kurį pamatysite dabar yra „6C 2500 Sport Pininfarina“. Šis modelis buvo sukurtas antrojo pasaulinio karto metu, 1943 metais. Nors „Alfa Romeo“ specialistai buvo įpareigoti kurti įvairiausias technologijas armijai, tačiau turėdami laisvo laiko jie dirbo ties šiuo „6C 2500 Sport Pininfarina“. Nors visi techniniai komponentai buvo surinkti iš atsarginių detalių sandėlio, tačiau kėbulo detales ir linijas sukūrė viena garsiausių dizaino studijų „Pininfarina“.
O dabar pasižiūrėkime kaip „sulaužytas“ ir gerokai surūdijęs automobilis per maždaug devynis mėnesius tapo kolekcionierių trokštamu kabrioletu.
Jeigu esate „alfamanas“, šio modelio vardas jums bus puikiai pažįstamas. „Alfa Romeo 6C“ vardas buvo naudojamas ne tik serijiniams modeliams, bet ir lenktyniniams bolidams, kurie sugebėjo karaliauti įvairiuose čempionatuose.
„6C“ vardu žymimi automobiliai buvo gaminami nuo 1925 ik net 1954 metų. Per šį pakankamai ilgą laikotarpį „Alfa Romeo“ pristatė daugybę įvairiausių variacijų, kurias sukūrė „Zagato“, „Touring“, „Pininfarina“ ar „Castagna“.
„6C“ nėra tik paprastas skaičiaus ir raidės kratinys. Pavyzdžiui, skaičius reikšdavo variklio cilindrų skaičių.
Automobilis, kurį pamatysite dabar yra „6C 2500 Sport Pininfarina“. Šis modelis buvo sukurtas antrojo pasaulinio karto metu, 1943 metais. Nors „Alfa Romeo“ specialistai buvo įpareigoti kurti įvairiausias technologijas armijai, tačiau turėdami laisvo laiko jie dirbo ties šiuo „6C 2500 Sport Pininfarina“. Nors visi techniniai komponentai buvo surinkti iš atsarginių detalių sandėlio, tačiau kėbulo detales ir linijas sukūrė viena garsiausių dizaino studijų „Pininfarina“.
O dabar pasižiūrėkime kaip „sulaužytas“ ir gerokai surūdijęs automobilis per maždaug devynis mėnesius tapo kolekcionierių trokštamu kabrioletu.