Po pakankamai sunkaus ir permainingo 2014 metų sezono, Aleksandras šiuos metus pasitinka optimistiškai ir siekdamas išvengti praėjusiais metais persekiotų bėdų. Kokių? Ar kada nors varžybų metu buvote pametę variklį? Ar kada nors Jums važiuojant automobiliu buvo atsisukęs tepalo filtras? Ar kada nors jautėtės kaip kepsnys keptuvėje, nes Jūsų mašina dega? Aleksandras į visus šiuos klausimus atsakytų teigiamai.
„Gyvenimas būtų neįdomus, jeigu viskas vyktų taip kaip esi suplanavęs“, - priduria Aleksandras.
Naujam sezonui Aleksandras ir jo ištikimi pagalbininkai ruošiasi naujame garaže. Kaip tikras lenktynininkas, Aleksandras su savo geltonuoju „Civic“ svečiuojasi „Nemuno žiedo“ teritorijoje esančiame garaže. Vienintelės lenktynių trasos teritorijoje šis automobilis atsirado ne veltui. Pagal pirminį planą, ryškiaspalvis „Civic“ turėjo gauti flokuotą panelę ir leisti Aleksandrui ramia galva startuoti naujame „Fast Lap“ sezone. Tačiau... Ne vienas automanas save labai dažnai apgaudinėja ir įtikinėja, jog dabar tai bus paskutinė modifikacija, paskutinis potėpis ir pan. Vis dėlto, visi puikiai žinome kuo tai baigiasi.
Tai galėtų patvirtinti ir Aleksandras, nes talentingo lenktynininko bolidas po pirmųjų bandymų, kurie įvyko pirmąją Šv.Vėlykų dieną, labai patobulėjo.
„Norint kovoti dėl geresnių rezultatų trasoje reikia imtis atitinkamų priemonių, tačiau nežinia kas, ar automano genas, ar bemiegės naktys garaže padarė savo.“
Perskaitęs lenktynininkų pradžiamokslį - „How to build a race for dummies“, buvo nuspręsta seną stogą išlupti, kuris standartiniame modelyje buvo su stoglangiu. Vietoj jo turėjo atsirasti toks stogas, apie kurį „Civic“ galėjo tik pasvajoti.
Kaip pasakytų Aleksandras - „Jeigu jau pjaustom ir lupam, tai lupam ir pjaustom viską.“ Buvo pašalinta atsarginio rato vieta. Vietoj jo buvo sumontuotas difuzorius.
Dėl parašiuto efekto sumažinimo buvo padaryta daugiau skylių galiniame buferyje, iškart už galinių ratų. Skylių atsirado ne viena ir ne dvi, o visa gausybė. Iš dalies, tai automobiliui prideda žavesio ir išskirtinumo.
Atsiradus difuzoriui, pasikeitė ir išmetimo bakelio vieta. Dabar jis tiesiog kyšo iš galinio buferio.
„Iš išorės tapome gražesni, bet pagrindinis veiksmas vyksta viduje. Kaip žmonės sako - svarbiausia vidinis grožis.“
Atsižvelgiant į šiuolaikines tendencijas buvo nuspręsta sumontuoti „Start Engine“ mygtuką. Jeigu tokį mygtuką turi visiškai nauji „Civic“, kodėl tokio pat negali turėti Aleksandro vairuojamas „Civic“? Standartinę užvedimo spynelę pakeitė kadaise „Honda S2000“ puošęs „Start Engine“ mygtukas.
Taip pat buvo įmontuoti papildomi mygtukai, kurie atlieka kitas labai svarbias funkcijas : įjungti degimui, kuro siurblio pažadinimui, ventiliatoriui ir ECU.
O dabar atėjo metas pačiai įdomiausiai daliai - modifikacijų sąrašui.
Važiuoklė:
- Meister Zeta R reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatoriai.
- Priekinės ir galinės išvirtimo šakės ir traukės.
- Orginalūs sailenblokai pakeisti į poliuretaninius.
- Vairo kolonėlė be stiprintuvo.
- Pasikonsultavus su kompetentingais žmonėmis atsisakyta galinio stabilizatoriaus.
- Speedmax grežioti, raižyti diskai su Ferodo DS kaladėlėmis.
- Kumho Ecsta V70 195/50 Semi slick padangos.
Eksterjeras:
- Priekinis Mugen poliuretano pažeminimas. Kam naudoti 5gen. jeigu turime 6-tos kartos Civic‘o detalių. Taip, pas Aleksandrą 6-tos kartos Civic‘o priekinis pažeminimas. Ir tai ne viskas kas atėjo iš naujesnės generacijos modelio į šį bolidą.
- 6-tos kartos Civic‘o slenksčiai.
- Šalto oro paėmimo anga vietoje priešrūkinio žibinto.
- Drifting sparneliai priekiniam buferiui, kurie suteikia rimtesnę „veido“ išraiška automobiliui.
- Maži, lengvi ir aerodinaminiai anglies pluošto imitacijos veidrodėliai.
- Priekinė tempimo kilpa ne tik dėl vaizdo, bet ir dėl funkcionalumo išlenda viduryje buferio.
- Originalios moldingų juostelės pakeistos į juoda plėvelę.
- Priekiniai žibintai aptraukti juoda, vitražine plėvele, jos funkcionalumą (Aleksandras spėjo įsitikinti jau pirmo etapo metu, gavęs akmenų į savo automobilio priekį. Žibintai nors ir su skylėmis, bet laikėsi vienoje vietoje.)
Interjeras:
- Flokuota ir perdaryta panelė.
- Flokuotos ir perdarytos durų abšyfkės.
- Kadangi perdarytos durų abšyfkės, elektrinių langų mygtukai atsirado ant panelės. Taip šis civic‘as turi elektra valdomus langus.
- Turi jis ir originalų pečiūką, jeigu būtu šalta lenktynių metu. Prireikė daug matavimų kol pavyko viską gražiai sutalpinti su lankais, bet pavyko.
Variklio skyrius:
- Variklis - „B18C6“.
- Y21 Greičių dėžė (karts nuo karto neatlaikanti apkrovų).
- Kaaz riboto slydimo diferencialas 60%.
- Samson 5.3 Final Drive.
- Iš anglies pluošto pagaminti sinchronizatoriai.
- 4-2-1 išmetimo kolektorius +60mm vamzdynas.
- H22 kuro purkštukai.
- Skunk2 įsiurbimo kolektorius.
- Anglies pluošto „cobra“ įsiurbimas.
- Oil catch can‘as.
- Išmetimo kolektorius pakeistas į Tri-Y.
- Sklendė pakeista į 70mm.
- B16b paskirstymo velenėliai.
- Dvigubos vožtuvų spyruoklės.
- Galvos išmetimo ir įsiurbimo kanalai išportinti.
- „Hondata“ tarpinės.
Šiuo metu nežinome tik vieno - kokio pajėgumo yra „Honda Civic“ priekinėje dalyje sumontuotas motoras, tačiau variklio technines chrakteristikas turėtume sužinoti artimiausiu metu, kai geltonasis „Civic“ keliaus pasitreniruoti ant „DYNO“ stendo.