Puikias technines charakteristikas turintys 1,6 l darbinio tūrio varikliai labai daug simpatijų nesulaukė. Šiuo metu komandos svarsto, kaip padaryti juos dar galingesniais ir garseniais. A. Prostas mato didžiulį skirtumą tarp „Formulės-E“ čempionato, kur yra vienos iš komandos vadovų, ir F-1 naujųjų technologijų išnaudojimo.
„F-1 viskas yra kiek kitaip, ir dabar kas vyksta, truputį nuvilia“, – kalbėjo legendinis prancūzas.
„Turime variklį, kuris yra technologiškai pažangus, bet žmonėms tai nerūpi. Galbūt žmonės tikisi kažko kito iš F-1. Galiausiai jiems nelabai rūpi važiuoklė ar tempas.“
„Jie nori kovos trasoje, jie nori intrigos. Tai – tikrų lenktynininkų čempionatas.“
„F-1 visada išlaiko distanciją ir visada esi šiek tiek nutolęs nuo F-1. Dabar naujieji varikliai, naudojami jau antrąjį sezoną, sutaupo nuo 30 iki 40 proc. kuro, tačiau tai niekam nerūpi“, – teigė A. Prostas. „Reikia atsižvelgti į lenktynes, į požiūrį, į tikrus gerbėjus, vyresnius gerbėjus. Tai, ką darome FE, yra kiek kitaip, mes taikomės į jaunimą. Rinkodaros turi skirtis.“
Daugiau naujienų skaitykite F-1.lt