Tokioje situacijoje atsidūrė balsas.lt skaitytojas Viktoras. Vyras kelis pastaruosius rytus niekaip neužvedė savo „Toyota“ markės automobilio (dyzelis). Vakar vyras išsiaiškino, kad visiškai neveikia viena iš keturių variklio paleidimo žvakių.
„Galbūt bandymas pakeisti vieną iš neveikiančių žvakių neišspręs problemos, tačiau nusprendžiau pabandyti padaryti bent ką nors. Šiandien iš ryto apsilankiau Justiniškių gatvėje esančioje automobilių detalių parduotuvėje „Tekstara“.
Šioje parduotuvėje dirbanti moteris elgėsi itin nemandagiai ir pareiškė, kad dabar žvakės yra paklausi prekė, todėl ji neketina jų parduoti po vieną. Jeigu nori, pirk iš karto visas keturias. O tai jau išlaidas padidintų nuo 66 litų iki 264 litų, nors rezultato gali ir nebūti“, – skundėsi Viktoras.
Dar kartą perklausęs, kodėl negalima nusipirkti vienos žvakės, vyras sulaukė tokio atsakymo: „Tiesiog. Žvakes dabar gerai perka, tai neapsimoka jų pardavinėti po vieną. Tikrai neparduosiu po vieną.“
Tačiau toks požiūris akivaizdžiai prasilenkia su šios įmonės atstovų politika, kuri paaiškėjo paskambinus nurodytu kokybės telefonu.
Atsiliepusio vyro paklausus, ar jų automobilių detalių parduotuvėse galima įsigyti vieną žvakę, šis kiek sutriko, tačiau atsakė, jog tai padaryti tikrai galima.
„Mūsų parduotuvėse uždegimo žvakės automobiliams yra parduodamos po vieną“, – užtikrino vyras. Pasitikslinus, ar dėl atėjusios žiemos pardavėja gali savavališkai keisti įmonės politiką ir atsisakyti parduoti vieną žvakę bei reikalauti pirkti iš karto visas keturias, bendrovės atstovas sutriko:
„Kur čia buvo toks įvykis? (patikslinamas adresas). Gal jūs skambinotės telefonu? (patikslinama, kad buvo užsukta į parduotuvę). Ojjj... (atsiduso)“, – įmonės atstovui liko tik apgailestauti dėl nesusipratimo.