Savaitgalį avariniu būdu savo lėktuvą nutupdęs akrobatinio skraidymo meistras Jurgis Kairys sako, kad pirmadienį, po įvykio praėjus porai dienų, situacija daug aiškesnė, praneša Lietuvos radijas.
Nors, pasak piloto, tai nebuvo pavojingiausias nutikimas jo karjeroje, avarijos metu reikėjo apsispręsti labai greitai.
„Kuomet variklis pradėjo springti ir užgeso, pasirinkimo neliko. Aukštis tuo metu buvo apie 300–350 m. Reikėjo labai greitai apsispręsti, kur tūpti, ar šokti su parašiutu. Pasirinkau aikštelę. Laimė, kad dar buvau pakankamai aukštai“, – Lietuvos radijui teigė J. Kairys.
Civilinės aviacijos administracijos direkcijos direktoriaus pavaduotojas Alvydas Šumskas sako, kad ekspertai jau pirmadienį tikisi nustatyti lėktuvo variklio gedimo priežastis.
„Parodomojo skrydžio metu sustojo variklis. Kodėl taip atsitiko, aiškinsimės artimiausiomis dienomis. Šis lėktuvo modelis – viena patikimiausių aviacinių mašinų, vienas geriausių mokymo lėktuvų.
Faktas, kad sustojo variklis, yra pakankamai netikėtas, mat Jurgis Kairys yra aukštos kvalifikacijos pilotas–virtuozas, profesionalus aviacijos inžinierius. Jis prižiūri lėktuvą, ruošia jį skrydžiams“, – kalbėjo A. Šumskas.