Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Kaip paukštis gali sugadinti važiuokles mechanizma, jeigu skrendant jis yra uždarytas. Paukštis viduj buvo ir pralesė hidraulo šlangas? Bet yra dar galimybę važiuokle išskleisti rankiniu būdu. Paukštis gali tik variklio turbinos mentes sulauzyti, jei papuola į variklį, bet tokie lėktuvai gali nusileisti ir vienu varikliu
@Kažkaip nesiriša čia
Tai gal tas paukstis buvo Genys
Dėl žmonių kvailumo kalti paukščiai. Daugiau betoninių sienų visų aerouostų tūpimo takų galuose ir viskas bus ok, tada ir musės kaltos bus.
@"Saugumo garantija"
Saugumo atveju kilimo tako pabaigoje, paliekama 1000m veja. Netik avarinio nusileidimo atvejams, bet ir pakilimui. Kažkas panašaus yra Vilniaus oro uoste.
Nu ir rusai čia niekaip neprisidėjo?gal tie paukščiai atskrido iš rusijos?
Pakilimo tako ilgis 10 km,plotis 2km. Kiek gyvybių išgelbetų ?
A nebus riebi šiaurės korėjos kiaulė pradėjus imti pavyzdį iš ruzzofašisto girto medviedo ir vykdyti teroro aktus?Tik ruzzofašistai dar nedrįsta
sprogdinti keleivinių lėktuvų, o riebi kiaulė dėl to skrupulų neturi....
sprogdinti keleivinių lėktuvų, o riebi kiaulė dėl to skrupulų neturi....
Užmiršo paspausti važiuoklės myktuką, o tokiu būdu per klaidą niekados neišskleis važiuoklė ir tada beliko čiuožti ant pilvo. Visi klysta, neklystančių nėra . Ar buvo paspaustas mygtukas, dėžės neatskleis , o gal
@Išsiaiškins gal
Dar flapsai (orinis stabdis) nebuvo isskleisti. Taip pat reversas nebuvo panaudotas (bet gal del to, kad ant varikliu ciuoze, negalejo reversint. Daug klaustuku sitam reikale.
Čia plbm rusai kalti
@Auksinis kardas
Paliubomu dar neišsiblaivei.
Tako gale lėktuvas įsirėžė į pylimą iš grunto ir gelžbetonio apie 3-4 m aukščio (pamatas antenoms), kurio ten neturėjo būti (pamatas galėjo baigtis sulig žemės paviršiumi). Nuo smūgio lėktuvas dužo į gabalus ir užsidegė. Jei ne tas pylimas, greičiausiai būtų tik keli lengvai sužeisti..
@Viskas dėl aplaidaus požiūrio
Labai teisinga pastaba.Del begalvlu debylu,kurie sugalvojo juostos gale siena pastatyt.Gal specialiai,kad kuo daugiau žutu.Tuos veikejus reiketu pasodint ilgam.
@Viskas dėl aplaidaus požiūrio
tam tako gale ta siena tam, kad už tupimo tako greitkelis ir tolėliau namai. Jei ne siena, lėktuvas būtų šlavęs viską savame kelyje, kol galiausiai vis tiek būtų sudužęs į šipulius ir aukų būtų dar daugiau. Antra. Lėktuvas nusileido jau praskridęs pusė oro uosto tako ir jam teliko ten kilometras dar čiuožti pilvu. Būtų nutupęs tako pradžioje, tai greičiausiai iki tos sienos būtų ir sustojęs.
Paprasciausiai tam kibirui įvyko techninis gedimas. Uz tai 100 atsakingi tu kibiru boeinh gamintojai. Jie da ar zinoma vartysis is gaidzio
@Koks dar paukstis
-maniau,kad pasiunte E T N.
@Koks dar paukstis
Tamsta idiotas.
@Koks dar paukstis
Proto bokšte,pasiulyk rusiškus TU ar JAK.
@Gintss
Siulau lietuviskus ANBO juk sako jie lyg ir leke kazur kazkada...
REKLAMA
REKLAMA
Aiškėja naujos detalės apie lėktuvo katastrofą Pietų Korėjoje: pilotas pasiuntė „Mayday“ signalą