Sekmadienį 8:54 vietos laiku lėktuvo pilotui buvo duotas leidimas leistis. Po trijų minučių oro uosto valdymo bokštas įspėjo apie galimą paukščio smūgį. Po minutės kapitonas išsiuntė „Mayday“ signalą.
9:03 lėktuvas nesėkmingai bandė leistis avariniu būdu, nukrypo nuo kilimo ir tūpimo tako, atsitrenkė į betoninę sieną ir sprogo liepsnose.
Sekmadienį Pietų Korėjos transporto ministerija sakė, kad pilotas kontrolės bokštui patvirtino, jog lėktuvas nukentėjo nuo paukščio smūgio, ir tada paskelbė pavojaus signalą.
Šalies priešgaisrinė tarnyba anksčiau sakė, kad tiria, ar avariją lėmė paukščio smūgis. Tyrimas tęsiamas.
Lėktuvui neišsiskleidė važiuoklė, todėl nuslydo per kilimo ir tūpimo taką.
Pietų Korėja gedi lėktuvo katastrofos aukų, tyrėjams aiškinantis nelaimės aplinkybes
Pietų Korėjoje gedima dėl skaudžiausios šalyje lėktuvo katastrofos, per kurią žuvo 179 žmonės, o pirmadienį tyrėjai toliau mėgina išsiaiškinti tragiško incidento aplinkybes.
Septynių dienų nacionalinis gedulas prasidėjo sekmadienį ir tęsis iki šeštadienio vidurnakčio.
Pirmadienį laikinasis šalies prezidentas Choi Sang-mokas – pareigas pradėjęs eiti tik penktadienį – išskrido į katastrofos vietą pietvakarių Muane, kur vyks žuvusiųjų pagerbimo ceremonija.
Pietų Korėjos oro linijų bendrovės „Jeju Air“ lėktuvas, skraidinęs 181 keleivį, sudužo sekmadienį pakeliui iš Bankoko į Muaną. Pranešama, kad greičiausiai žuvo visi jo keleiviai, išskyrus du žmones – įgulos narius.
Tikėtinomis katastrofos priežastimis pareigūnai įvardijo susidūrimą su paukščiais ir nepalankias oro sąlygas. Sudužus lėktuvui jo keleiviai iškrito, o orlaivis buvo „beveik visiškai sunaikintas“.
Pirmadienį Seulas pranešė, kad atliks specialų visų 101 šalyje naudojamų „Boeing 737-800“ orlaivių patikrinimą. Prie šio proceso turėtų prisidėti JAV tyrėjai, tarp kurių, kaip manoma, bus ir orlaivių gamintojo „Boeing“ atstovai.
„Peržiūrime planus atlikti specialų B737-800 orlaivių patikrinimą“, – nurodė Pietų Korėjos susisiekimo viceministras Joo Jong-wanas.
Taip pat sekmadienį buvo rastos abi sudužusio lėktuvo juodosios dėžės, įskaitant skrydžio duomenų ir balso įrašymo įrenginius, pridūrė viceministras.
Pirmadienį tyrėjai pranešė, kad atlikus DNR analizę arba paėmus pirštų atspaudus nustatyta 141 iš 179 aukų tapatybė.
Po ilgos ir kupinos skausmo dienos, praleistos laukiant žinių apie savo artimuosius, aukų šeimos nakvojo specialiai įrengtoje zonoje oro uosto laukimo salėje.
„Mano sūnus skrido tuo lėktuvu“, – sakė pagyvenęs vyras, nenorėjęs atskleisti savo tapatybės.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!