„Mus pripažino kaip stiprius rinkos inovacijų kūrėjus – dešimtuką dalinamės su tokiomis pasaulinėmis bendrovėmis kaip „Delta“, „British Airways“, „Qantas“, „Air Canada“ ar „Norwegian“. Tai didelis paskatinimas nesustoti ir teikti dar modernesnes bei geresnes paslaugas”, – sako „airBaltic“ vykdomasis direktorius Martinas Sedlackis.
„airBaltic“ keleiviai individualų meniu gali sudaryti internetu. Virtualiame maisto padėkle jie patys pasirenka norimus gaminius ir sukuria savo mėgstamą patiekalą skrydžiui. Žmonės gali mėgautis patiekalais, kurie atitinka jų pageidavimus, mitybos įpročius, medicininius reikalavimus ar religinius įsitikinimus.
Keleiviai į savo virtualų padėklą galės pasirinkti iš daugiau nei 70 iš anksto užsakomų patiekalų variantų. Skrydžių metu jie galės mėgautis daržovių „risotto“, žuvies „souvlaki“, lašiša „teriyaki“ padaže, ant grotelių kepta kiauliena ar vištienos krūtinėle ir kitais patiekalais. Jie patiekiami su viena iš devynių salotų rūšių, vienu iš devynių skirtingų desertų ir pageidaujamu gėrimu.
„airBaltic“ keleiviai gali užsisakyti individualų skrydžio meniu iš karto įsigiję skrydžio bilietą arba kitu metu, tačiau ne vėliau kaip 48 valandos iki skrydžio.
Oro bendrovė skraido į daugiau kaip 60 Europos, Skandinavijos, Rusijos, NVS šalių ir Viduriniųjų Rytų miestų. Lietuvoje „airBaltic“ skrydžius vykdo iš Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų.