„Klientų pasitenkinimas yra mūsų pagrindinis tikslas. Patogūs, patikimi ir punktualūs skrydžiai užtikrina, kad „airBaltic“ klientai savo kelionės tikslą pasieks laiku ar net anksčiau. Todėl vykstantys su „airBaltic“ gali lengvai suspėti į susitikimus, jungiamuosius skrydžius ar laiku sugrįžti pas savo šeimas ir draugus. Didžiuojamės savo klientams galėdami pasiūlyti vis punktualesnius skrydžius į ir iš 60 oro uostų Europoje, Artimuosiuose Rytuose, Rusijoje ir NVS šalyse“, – sako „airBaltic“ generalinis direktorius Martinas Gaussas.
Gruodį pasiektas 93,2 proc. punktualumo rodiklis reiškia, kad 93 „airBaltic“ skrydžiai iš 100 įvyko laiku ar vėluodami ne daugiau nei 15 minučių.
2009 m. „airBaltic“ pirmoji Europoje pristatė ankstyvesnio atvykimo garantiją. Ji bendrovės keleiviams užtikrina papildomų priedų, jei skrydis vėlavo.
Oro bendrovė skraido į daugiau kaip 60 Europos, Skandinavijos, Rusijos, NVS šalių ir Artimųjų Rytų miestų. Lietuvoje „airBaltic“ skrydžius vykdo iš Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų.