Reaguodama į šiandien išplatintą „BPC Travel“ pranešimą, „airBaltic“ pateikia kitokią statistiką.
„Norime patikslinti, kad šiame straipsnyje pateikiami faktai visiškai iškreipia realią rinkos situaciją. Suprantame, kad straipsnyje pateikiama „BPC Travel“ statistika, tačiau jų portalas „Skrisk.lt“ nėra rinkos lyderis, ir pagal jų duomenis daryti išvadas nėra tikslu“, - teigiama pranešime spaudai.
„airBaltic“ pateikia Tarptautinio Vilniaus oro uosto duomenis:
- Lot per praėjusių metų 9 mėnesius skraidino 35.549 keleivius, šiemet – 37.356 (augimas 5,1 proc.)
- Aer lingus pernai tuo pačiu metu 37,2825, šiemet 51,019 (36,8 proc.)
- Brussels airlines pernai visai neskrido, šiemet 14,513 (augimo nurodyti negalima, nes pernai neskrido)
- Utair pernai per 9 mėn. – 10,065, šiemet 27,893 keleiviai (277 proc.)
- Rygos oro uostas pernai per 9 mėn. aptarnavo 57,355 keleivius, šiemet – 151,611 keleivį. Taigi keleivių skaičius išaugo 264 proc.
Šie duomenys, pasak „airBaltic“, tiksliausiai atspindi keleivių srautų augimą.
„Oro bendrovė „airBaltic“ šiemet turi tą pačią rinkos dalį, kaip ir pernai, prieš krizę (keleivių skaičius sumažėjo tiek pat, kiek ir pati rinka), todėl citata „Bet daugiau pritraukti keleivių šia bendrovei jau nebepavyksta“ iškreipia situaciją. Skrisk.lt yra minėtų kitų oro bendrovių atstovas, todėl natūralu, kad gali kalbėti tik apie savo pardavimų duomenis, bet ne apie rinkos situaciją“, - komentuoja oro bendrovės „airBaltic“ viceprezidentas ir atstovybės Lietuvoje generalinis direktorius Tadas Vizgirda.