Didžiausia Baltijos šalyse oro bendrovė „airBaltic“, lygiai prieš vienerius metus pradėjusi skrydžius iš Vidurio Lietuvos oro uosto, per šį laikotarpį nuskraidino 25 511 keleivių ir atliko 1184 skrydžius.
Preliminariais duomenimis, praėjusį mėnesį oro bendrovė Kauno oro uoste aptarnavo daugiausiai keleivių per šiuos metus – 2063. Gegužę „airBaltic“ iš šio oro uosto atliko 114 reisų – taip pat daugiau nei ankstesniais mėnesiais.
„airBaltic“ viceprezidento ir generalinio direktoriaus Lietuvoje Tado Vizgirdos teigimu, keleivių skaičiaus augimą lėmė šiltėjantis metų laikotarpis, kai gyventojai dažniau dairosi patrauklių krypčių savo atostogoms. „Kauno oro uostas, esantis Lietuvos viduryje, yra strategiškai patogus viso centrinio šalies regiono keliautojams. Jie lengvai gali pasiekti Rytų ir Vakarų Europos šalis. Skrydžiai iš Rygos į Kauną patogūs ir turistams iš užsienio, ypač aktualūs įvairių švenčių ir festivalių, kuriais pasižymi Laikinoji sostinė, metu“, - teigia „airBaltic“ vadovas.
„Praėjo pirmieji darbo kartu su oro bendrove „airBaltic“ metai. Jie buvo išskirtiniai savo iššūkiais. Nuoširdžiai džiaugiuosi, jog tiesioginiai skrydžiai iš Kauno į Rygą, iš esmės svarbūs tolimesniems skrydžiams daugiau nei 80 krypčių, rado savo keleivį. Jie turėjo teigiamos įtakos Vidurio Lietuvos pasiekiamumui bei sudarė plačias galimybes Kauno regiono žmonėms patogiai keliauti įvairiais maršrutais. Esu tikras, kad taip pat sėkmingai dirbsime kartu ir ateinančiais metais“, – kalbėjo VĮ „Kauno aerouostas“ generalinis direktorius Arijandas Šliupas.
Kauno oro uostas – trečiasis Lietuvos oro uostas, iš kurio skraido oro bendrovės lėktuvai. Nuo pat pradžių „airBaltic“ iš Kauno pasiūlė kasdienius reisus, šiuo metu oro bendrovė tarp Kauno ir Rygos skraido 12 kartų per savaitę. Skrydžiai vykdomi lėktuvu „Fokker 50“, o skrydis trunka 50 minučių. Bilietai skrydžiams iš Kauno ir Palangos oro uostų į vieną pusę kainuoja tik nuo 71 lito, įskaitant oro uosto ir transakcijos mokesčius.