„Mes savo veiklą vykdome kaip vykdėme, o įvairios spekuliacijos nekomentuojamos. (...) Mes derybas jau vykdome nuo pat įkūrimo pradžios su visais besidominčiais investuotojais, galimais partneriais ir skrydžių maršrutus derinamės tiek su „airBaltic“, tiek su „Estonian air“, tiek su „Brussels Airlines“ ir panašiai“, - BNS sakė „Air Lituanica“ valdybos pirmininkas Kęstutis Binkauskas.
Susisiekimo ministro atstovas Ričardas Slapšys BNS teigė galimų derybų komentuoti negalintis, nes ministerija jose nedalyvauja. Tačiau jis BNS teigė, kad ministerija ir Vyriausybė neketina perimti įmonės „Air Lituanica“.
Vilniaus mero atstovas Aleksandras Zubriakovas BNS teigė, kad daugiau pakomentuoti dėl galimų maršrutų pardavimų jis negali. Pasak jo, tikimasi, kad bendrovė pati pateiks paaiškinimus.
„Derybos yra bendrovės prerogatyva. Mes tikimės, kad jie pateiks paaiškinimus viešojoje erdvėje“, - BNS sakė A.Zubriakovas.
Pasak jo, Remigijaus Šimašiaus pozicija dėl lėšų skyrimo „Air Lituanica“ nepasikeitė - savivaldybė neketina skirti daugiau pinigų įmonei.
K.Binkauskas tokios mero pozicijos nekomentavo, jis taip pat nesakė, kaip toks sprendimas paveiktų bendrovę.
Vilniaus savivaldybė „Air Litunica“ neseniai skyrė 6,872 mln. eurų. R.Šimašiaus skaičiavimais, bendrovei šiemet gali reikėti dar 5 mln. eurų, kurių miesto valdžia neskirs.
Bendrovės Lietuvos oro uostai vadovas Gediminas Almantas BNS teigė neturintis informacijos apie galimas oro bendrovių derybas. Tačiau jis aiškino, kad jeigu jos ir vyksta, tai kalbama apie keleivių vežimo perėmimą, o ne oro uosto pakilimo ir nusileidimo laikų pirkimą.
„Didžiuosiuose reguliuojamuose oro uostuose nusileidimo ir pakilimo langai yra labai brangus turtas. Tačiau Vilniaus oro uostas yra nereguliuojamas ir prekyba šiais langais pas mus nevyksta. Manyčiau, kad kalba galėtų eiti apie skrydžių perėmimą ir keleivių vežimą“, - BNS sakė G.Almantas.
Prezidentė Dalia Grybauskaitė dar kovą pareiškė, kad savivaldybė turėtų atsisakyti „Air Lituanica“, nes tai jai nebūdinga veikla.
2012 metais, tuometinio mero Artūro Zuoko iniciatyva įkūrus oro bendrovę, tikėtasi, kad 49 proc. jos akcijų įsigis strateginis investuotojas, kurio nepavyko rasti. Savivaldybė turėjo valdyti 34 proc., o 17 proc. akcijų - Lietuvos investuotojai.
Vilniaus savivaldybės bendrovės „Start Vilnius“ kontroliuojama bendrovė „Air Vilnius Group“ dabar valdo 68,73 proc. Dar 30,51 proc. akcijų priklauso daugiau nei 40 fizinių ir juridinių asmenų vienijančiai bendrovei „Air Lituanica Club“, 0,76 proc. - Lietuvos pašto antrinei įmonei „Baltic Post“.