Jis papasakojo, kad per COVID-19 pandemiją, atsižvelgus į prognozes, buvo priimtas sprendimas dalį „Air Baltic“ orlaivių parko kartu su įgulomis išnuomoti kitoms oro bendrovėms, pavyzdžiui, „Lufthansa“. Ilgalaikės sutartys buvo sudarytos siekiant užsidirbti ir, kaip pažymėjo „Air Baltic“ vadovas, tokia veikla yra labai pelninga.
„O vėliau kilo problemų kai kurių dalių, kurios yra būtinos „Air Baltic“ orlaivių techninei priežiūrai, tiekimo grandinėje ir dėl to atsirado sutrikimų ir vėlavimų techninės priežiūros srityje“, – pažymėjo oro bendrovės vadovas.
M. Gaussas taip pat paaiškino, kad oro bendrovė dabar negali susigrąžinti orlaivių, kurie buvo ilgam laikui išnuomoti kitam vežėjui.
Anot jo, tokiu atveju oro bendrovė turi dvi galimybes – atšaukti dalį skrydžių, kaip tai dabar daro daugelis kitų Europos oro bendrovių, arba rasti ką nors, kas nuomoja orlaivius trumpam laikotarpiui.
„Tai yra tai, ką „Air Baltic“ dabar daro. Mes nenorime atšaukinėti savo skrydžių“, – pabrėžė M. Gaussas ir pridūrė, jog būtent todėl „Air Baltic“ trumpam laikui nuomojasi orlaivius iš kitų oro vežėjų.
„Priėmėme sprendimą vykdyti visus skrydžius, bet, žinoma, suprantame kai kurių keleivių nepasitenkinimą, kai jiems tenka skristi ne „Air Baltic“ orlaiviais „Airbus“, o kitais orlaiviais. Mes suprantame, kad tokia padėtis nėra ideali, bet alternatyva būtų iš viso neskraidyti“, – paaiškino M. Gaussas ir pridūrė, jog niekaip negali paveikti orlaivių dalių tiekimo grandinių veikimo, nes tai yra COVID-19 pandemijos ir karo Ukrainoje padariniai.