Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Penktasis 2016 metų Dakaro lenktynių etapas „Agrorodeo“ komandos ekipažui – Vaidotui Žalai ir Sauliui Jurgelėnui – kol kas tapo pačiu sunkiausiu. Lietuvoje pagamintu „Seat“ visureigiu į šias lenktynes išvykę sportininkai du etapus turėjo įveikti be mechanikų pagalbos. Su pirmąja šio išbandymo dalimi trečiadienį Vaidotas ir Saulius susitvarkė, nors, kaip patys sakė, važiavo turistų režimu.
Ketvirtadienį, kai 321 kilometro ilgio greičio ruožo trasa vietomis pasiekdavo 4600 metrų virš jūros lygio aukštį, sportininkai susidūrė su dar rimtesniais sunkumais.
Pradėję etapą iš 57 pozicijos, jie sugebėjo iki antrojo tarpinio punkto aplenkti 7 konkurentų ekipažus. Tačiau tada Vaidotas ir Saulius įstrigo ilgam.
Kol kas išsamios informacijos nepateikė ir patys sportininkai. Nepasitvirtino žinios, kad ekologiškus NEXBTL dyzelinius degalus naudojantis variklis gavo hidrosmūgį – esą dėl patekusio į variklį vandens sportininkai buvo priversti sustoti.
Pasak trumpos iš sportininkų gautos informacijos, gedimo priežastis dar nėra atrasta. Variklis neužsiveda, tačiau sportininkams nepavyksta nustatyti, kodėl. Komanda tikrino oro tiekimo sistemą – ten sausa, drėgmės negauta. Kol kas Vaidotas ir Saulius telefonu konsultuojasi su jau Bolivijoje jų laukiančiais savo mechanikais ir nenuleidžia rankų: komanda tikisi rasti keisto gedimo priežastį, ją pašalinti ir tęsti lenktynes.
Lietuvių ekipažą, jau bemaž tris valandas tvarkantį automobilį, pralenkė visi lenktynes dar tęsiantys varžovai, tačiau „Agrorodeo“ komanda nepasiduoda ir tikisi finišuoti.
Penktasis 2016 metų Dakaro lenktynių etapas „Agrorodeo“ komandos ekipažui – Vaidotui Žalai ir Sauliui Jurgelėnui – kol kas tapo pačiu sunkiausiu. Lietuvoje pagamintu „Seat“ visureigiu į šias lenktynes išvykę sportininkai du etapus turėjo įveikti be mechanikų pagalbos. Su pirmąja šio išbandymo dalimi trečiadienį Vaidotas ir Saulius susitvarkė, nors, kaip patys sakė, važiavo turistų režimu.
Ketvirtadienį, kai 321 kilometro ilgio greičio ruožo trasa vietomis pasiekdavo 4600 metrų virš jūros lygio aukštį, sportininkai susidūrė su dar rimtesniais sunkumais.
Pradėję etapą iš 57 pozicijos, jie sugebėjo iki antrojo tarpinio punkto aplenkti 7 konkurentų ekipažus. Tačiau tada Vaidotas ir Saulius įstrigo ilgam.
Kol kas išsamios informacijos nepateikė ir patys sportininkai. Nepasitvirtino žinios, kad ekologiškus NEXBTL dyzelinius degalus naudojantis variklis gavo hidrosmūgį – esą dėl patekusio į variklį vandens sportininkai buvo priversti sustoti.
Pasak trumpos iš sportininkų gautos informacijos, gedimo priežastis dar nėra atrasta. Variklis neužsiveda, tačiau sportininkams nepavyksta nustatyti, kodėl. Komanda tikrino oro tiekimo sistemą – ten sausa, drėgmės negauta. Kol kas Vaidotas ir Saulius telefonu konsultuojasi su jau Bolivijoje jų laukiančiais savo mechanikais ir nenuleidžia rankų: komanda tikisi rasti keisto gedimo priežastį, ją pašalinti ir tęsti lenktynes.
Lietuvių ekipažą, jau bemaž tris valandas tvarkantį automobilį, pralenkė visi lenktynes dar tęsiantys varžovai, tačiau „Agrorodeo“ komanda nepasiduoda ir tikisi finišuoti.