Nepagydoma, tačiau labai malonia liga sergantis Chrisas, nusprendė savo standartinį EVO X paversti universaliausiu žaisliuku pasaulyje su kuriuo būtų galima nuvažiuoti į parduotuvę, pašėlti vingiuotuose kalnų keliuose, pademonstruoti išmetimo sistemos garsą automanų susitikimuose ir svarbiausia - aplenkti visus norimus varžovus lenktynių trasoje.
Chrisas teigia, kad vos tik įsigijęs EVO X, jis žinojo kaip turėtų atrodyti japoniškas sedanas. Tai padaryti padėjo Varis firmos bodykit'as, Seibon kapotas ir bagažinės dangtis ir Voltex GT5 spoileris pagamintas iš anglies pluošto. Ne pačios pigiausios detalės, tačiau norint kokybės, kartais reikia kai ką paaukoti.Šiuo atveju - pinigus.
Nepaisant agresyviai atrodančių kėbulo detalių, Chrisas pridėjo keletą aerodinaminių elementų, sumontavo KW Variant 3 reguliuojamo aukščio amortizatorius ir įsigijo Volk TE37-SL ratlankius bei 285/30 Yokohama padangas.
Šiek tiek keista matyti Wolk T37 ratlankius nudažytus sidabrine spalva, tačiau vargu ar mums reikėtų Chrisui aiškinti kokia spalva dažyti savo automobilio ratlankius.
Chrisas teigia, kad vienintelė problema, kuri jam kėlė galvos skausmą - automatinė pavarų dėžė. Nors jinai puikiai atlieka savo darbą mieste, tačiau su automobiliu pradedant elgtis agresyviau, jinai truputėlį pradeda kišti koją.
Vaikinas teigia, kad ateityje planuoja imtis vieno rimto swap'o - pavarų dėžės keitimo. Chrisas dar nėra nusprendęs ar SST sistemą pakeisti tradicine - mechanine pavarų dėže ar pasirinkti rimtesnę įrangą, pavyzdžiui : sekvencinę pavarų dėžę.
O dabar - lieka tik grožėtis šiuo EVO X.