Neseniai tyrimų bendrovė NPD išplatino pranešimą, kuriame rašoma, jog JAV pagal pardavimus pernai pirmauja „Microsoft“ projektas „Halo 3”, kurio šalyje parduota apie 4,8 mln. vienetų. Jis sugebėjo aplenkti antroje vietoje likusį „Wii Play“ (4,12 mln.) bei „Activision“ kūrinį „Call of Duty 4: Modern Warfare“ (COD 4), kurio parduota apie 3 mln. kopijų. Tačiau „Activision“ vyrukai buvo nelinkę nusileisti.
Bendrovė pranešė, jog iš tos pačios NPD gauti duomenys liudija, kad, nors JAV COD 4 ir pralaimėjo trečiajai „Halo“ daliai, pasauliniai skaičiai rodo ką kitą. Anot „Activision“, pasaulyje parduota 7 mln. COD 4 kopijų, kas leidžia manyti, jog būtent jos produktui turėtų priklausyti populiariausio metų žaidimo titulas.
Visgi „Activision“ vyrams tikriausiai svyla padai iš noro pasipuikuoti prieš „Blizzard“, su kuria šį įmonė pernai susijungė. Jei nebūtų taip desperatiškai ieškoję COD 4 populiarumo įrodymų, jie tikriausiai būtų atkreipę dėmesį į tai, jog „Microsoft“ dar mėnesio pradžioje paskelbė pasaulyje pardavusi 8,1 mln. trečiosios „Halo“ dalies kopijų.
Įdomu, kokių žingsnių „Activision“ gudruoliai imsis dabar? Gal mėgins įrodyti, jog COD 4 pernai buvo populiaresnis, nei “Halo 3” Svazilande...?