Vairuoti naują „Škoda“ nėra blogai, įsivaizduokite galimybę patruliuoti gatvėse ar vytis pažeidėjus su „AC Schnitzer“ meistrų patobulintu „BMW M2“? Akivaizdu, kad tai tikrai pridėtų papildomos motyvacijos.
„BMW M2“ jau standartinėje komplektacijoje pasižymi išskirtiniu dizainu, puikiomis dinaminėmis savybėmis ir galia. Tačiau „AC Schnitzer“ specialistai siekia parodyti, kad policijos reikmėms pritaikytas automobilis gali tapti ne tik praktišku įrankiu, bet ir puikiu pavyzdžiu, kaip automobilių entuziastai gali legaliai modifikuoti savo transporto priemones.
Vokietijoje, kur kiekviena nauja automobilio detalė privalo atitikti griežtus teisės aktų reikalavimus, kai kurie vairuotojai vis dar ieško būdų, kaip apeiti taisykles. Tačiau „AC Schnitzer“ savo projektu siekia įrodyti, kad laikantis taisyklių galima sukurti ne mažiau įspūdingus automobilius. O geriausias būdas tai įrodyti – pristatyti sprendimus realiame automobilyje.
„BMW M2“ kėbulą puošia ne tik gražios, bet ir funkcionalios detalės: priekinis splitteris, slenksčiai, galinis difuzorius ir spoileris. Šie elementai kartu generuoja 60 kg prispaudžiamąją jėgą priekyje ir 80 kg gale, o tai pagerina stabilumą dideliu greičiu.
Patobulinta važiuoklė leidžia sumažinti prošvaisą iki 25 mm, o tai teigiamai veikia automobilio valdymą posūkiuose ir manevringumą.
Taip pat montuojami lengvi kaltiniai ratlankiai (20 colių priekyje ir 21 colio gale), kurie apauti sportinėmis „Hankook Ventus S1 evo3“ padangomis. Šie patobulinimai užtikrina dar didesnį sukibimą ir precizišką kontrolę.
Po variklio dangčiu slypi gerai pažįstamas 3 litrų, šešių cilindrų eilinis variklis su dviem turbinomis. Tačiau „AC Schnitzer“ komandos dėka jo galia išaugo nuo 460 AG iki 560 AG, o sukimo momentas padidėjo nuo 550 Nm iki 650 Nm.
Galia vis dar perduodama į galinius ratus per 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę, užtikrinant sklandų ir galingą važiavimą.