Tad kaip jiems pavyko išspausti šiuos įspūdingai atrodančius parametrus? Visų pirma, vokiečiai įdiegė naują variklio valdymo programą, kuri leido iš 4 litrų, 8 cilindrų motoro išspausti iki 730 arklio galių ir 974 Nm. Palyginimui, standartinis motoras išvystydavo 605 arklio galias ir 700 Nm.
Automobilyje sumontuotas elektros motoras į galinius varančiuosius ratus siunčia 288 arklio galias ir 317 Nm sukimo momentą. Pasinaudoję elementaria matematika, naujasis „Abt“ projektas turi hibridinę jėgainę, kurios pajėgumas siekia 1018 arklio galias ir 1291 Nm sukimo momentą.
Elektros motoras šiame automobilyje turi visiškai kitokią paskirtį negu tradiciniame hibridiniame modelyje. Vietoj to, kad veiktų nuolatos, kartu su benzininiu varikliu, elektros motoras veikia kaip papildomas spyris į užpakalį.
Vairuotojui užsimanius „noriu lėkti greičiau“ režimo, užteks paspausti du mygtukus. Tuomet į pagalbą atkeliaus elektros motoras ir dešimt sekundžių Jus skatins neatleisti kojos nuo akceleratoriaus pedalo.
Projekto autorių teigimu, vairuotojai elektros energija galės pasinaudoti iki 20 kartų, kol bagažinėje esantys akumuliatoriai išsikraus.
Netradicinis hibridinis automobilis naudodamas visą savo pajėgumą iki 100 km/val. gali įsibėgėti vos per 3,3 sekundės ir pasiekti 320 km/val. maksimalų greitį.