Testuoja Monzoje
Lenktynių trasa, kuri puikiai pasitarnauja tiems, kurie nori patobulinti savo vairavimo įgūdžius arba maksimaliai išbandyti naujus komponentus. Nors Monzos trasos konfigūracija nėra itin sudėtinga, tačiau tai nereiškia, jog automobiliai negauna milžiniško krūvio.
„Abarth“ savąjį bolidą testuoja ir jam skirtus komponentus testuoja trasoje, kurioje išryškėja automobilio stabilumas, variklio efektyvumas ir posūkiuose veikiantys aerodinaminiai elementai.
Variklis – visiems pažįstamas
Kompaktiškas automobilis privalo turėti kompaktišką, bet pajėgų variklį. Pasak neoficialių šaltinių, naujasis „Abarth“ bolidas bus komplektuojamas su gerokai modifikuotu 1,75 litro, 4 cilindrų motoru. Varikliu, kuris šiuo metu montuojamas į „Alfa Romeo 4C“ ir „Alfa Romeo Giulietta Veloce“.
Šiuose automobiliuose 4 cilindrų motoras išvysto 240 arklio galių. Tuo tarpu „Abarth“ bolide montuojama jėgainė turėtų išvystyti ne mažiau kaip 380 arklio galių.