Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Daugeliui „Abarth“ vardas asocijuojasi su šiek tiek patobulintais „Fiat“ markės automobiliais, tačiau Carlo Abarth įkurta kompanija daugiausiai dėmesio skyrė automobilių sportui, o ne bendro naudojimo keliams skirtiems automobiliams.
„Abarth“, kaip ir daugelis kitų tokio tipo kompanijų, didžiausią pakilimą išgyveno šeštame, septintame ir aštuntame dešimtmečiuose. Vėliau pasauliui smogusi naftos krizė ant kelių paklupdė ne vieną puikią kompaniją. „Abarth“ buvo ne išimtis.
Gelbėtų tokių kompanijų kaip „Abarth“ atskubėjo didžiausias automobilių gamintojas Italijoje - „Fiat“. Kiekvienais metais po kelis milijonus automobilių parduodantis gamintojas galėjo sau leisti po sparnu priglausti kompaniją, kuri puikiai išmanė savo darbą kuriant sportiškus, greitus ir beprotiškai seksualius automobilius.
Šiandien turėsite išskirtinę galimybę aplankyti pakankamai didžiulį „Abarth“ automobilių muziejų, kuriame stovi beveik visi kompanijos pagaminti modeliai. Muziejuje dirbantys specialistai kiekvieną dieną į darbą eina ne kavos gerti, bet prižiūrėti automobilių. Kiekvienas egzempliorius privalo atrodyti ir važiuoti nepriekaištingai.
Tokių muziejų išlaikymas dažniausiai kainuoja nemažus pinigus, tačiau ar tai svarbu, kai muziejuje stovi tokie automobiliai?
Daugeliui „Abarth“ vardas asocijuojasi su šiek tiek patobulintais „Fiat“ markės automobiliais, tačiau Carlo Abarth įkurta kompanija daugiausiai dėmesio skyrė automobilių sportui, o ne bendro naudojimo keliams skirtiems automobiliams.
„Abarth“, kaip ir daugelis kitų tokio tipo kompanijų, didžiausią pakilimą išgyveno šeštame, septintame ir aštuntame dešimtmečiuose. Vėliau pasauliui smogusi naftos krizė ant kelių paklupdė ne vieną puikią kompaniją. „Abarth“ buvo ne išimtis.
Gelbėtų tokių kompanijų kaip „Abarth“ atskubėjo didžiausias automobilių gamintojas Italijoje - „Fiat“. Kiekvienais metais po kelis milijonus automobilių parduodantis gamintojas galėjo sau leisti po sparnu priglausti kompaniją, kuri puikiai išmanė savo darbą kuriant sportiškus, greitus ir beprotiškai seksualius automobilius.
Šiandien turėsite išskirtinę galimybę aplankyti pakankamai didžiulį „Abarth“ automobilių muziejų, kuriame stovi beveik visi kompanijos pagaminti modeliai. Muziejuje dirbantys specialistai kiekvieną dieną į darbą eina ne kavos gerti, bet prižiūrėti automobilių. Kiekvienas egzempliorius privalo atrodyti ir važiuoti nepriekaištingai.
Tokių muziejų išlaikymas dažniausiai kainuoja nemažus pinigus, tačiau ar tai svarbu, kai muziejuje stovi tokie automobiliai?