Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Abarth 695 Biposto“ yra pati greičiausia ir galingiausia „Fiat 500“ modelio versija. Nors standartinės „Abarth“ versijos yra pakankamai greitos, tačiau atrodo, kad „Abarth 695 Biposto“ yra būtent tai, ko nori automobilių entuziastai.
Žavingai atrodantis hečbekas pirmą kartą buvo pristatytas šių metų pradžioje, Ženevos automobilių parodoje. „695 Biposto“ versija komplektuojama su 1.4 litro turbo benzininiu motoru, kuris išvysto 190 arklio galių esant 5500 aps/min ir 250 Nm sukimo momentą esant 3000 aps/min. Tačiau, tai nėra įspūdingiausias rodiklis.
Palyginus su standartinėmis „Abarth“ versijomis, ši išsiskiria tuo, jog turi mažiau komforto įrangos. Automobilis nebeturi galinių sėdynių, „Xenon“ tipo žibintų, priešrūkinių žibintų, klimato kontrolės, elektra valdomų langų ir magnetolos. „Abarth“ taip pat nusprendė priekinį ir galinį buferius, slenksčius, ratų arkas pagaminti iš polikarbonato.
Šie pakeitimai ir patobulinimai leido automobilio svorį sumažinti iki 997 kilogramų! Tai yra neįtikėtinas rodiklis. Būtent dėl mažo automobilio svorio ir galingo variklio, šis išsišokėlis iki 100 km/val. gali įsibėgėti per vos 5,9 sekundės ir pasiekti 230 km/val. greitį.
Įdomu yra tai, kad „695 Biposto“ komplektuojamas su riboto praslydimo diferencialu ir Bacci Romano sekvencine pavarų dėže. Galima sakyti, jog tai yra gatvėms pritaikytas lenktyninis bolidas.
Vienintelė problema - kaina. Automobilis kainuos maždaug 100 tūkst. litų.
„Abarth 695 Biposto“ yra pati greičiausia ir galingiausia „Fiat 500“ modelio versija. Nors standartinės „Abarth“ versijos yra pakankamai greitos, tačiau atrodo, kad „Abarth 695 Biposto“ yra būtent tai, ko nori automobilių entuziastai.
Žavingai atrodantis hečbekas pirmą kartą buvo pristatytas šių metų pradžioje, Ženevos automobilių parodoje. „695 Biposto“ versija komplektuojama su 1.4 litro turbo benzininiu motoru, kuris išvysto 190 arklio galių esant 5500 aps/min ir 250 Nm sukimo momentą esant 3000 aps/min. Tačiau, tai nėra įspūdingiausias rodiklis.
Palyginus su standartinėmis „Abarth“ versijomis, ši išsiskiria tuo, jog turi mažiau komforto įrangos. Automobilis nebeturi galinių sėdynių, „Xenon“ tipo žibintų, priešrūkinių žibintų, klimato kontrolės, elektra valdomų langų ir magnetolos. „Abarth“ taip pat nusprendė priekinį ir galinį buferius, slenksčius, ratų arkas pagaminti iš polikarbonato.
Šie pakeitimai ir patobulinimai leido automobilio svorį sumažinti iki 997 kilogramų! Tai yra neįtikėtinas rodiklis. Būtent dėl mažo automobilio svorio ir galingo variklio, šis išsišokėlis iki 100 km/val. gali įsibėgėti per vos 5,9 sekundės ir pasiekti 230 km/val. greitį.
Įdomu yra tai, kad „695 Biposto“ komplektuojamas su riboto praslydimo diferencialu ir Bacci Romano sekvencine pavarų dėže. Galima sakyti, jog tai yra gatvėms pritaikytas lenktyninis bolidas.
Vienintelė problema - kaina. Automobilis kainuos maždaug 100 tūkst. litų.