Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
taip, tranzitas is nosies i burna ,ir taip 7 kartus
būtų herai - pasišildyti pinigeliais rankas - tu juk žurnalistas - tai kai iš visur būsi išvytas už aferas - tai valatkai reiks listi tik i būdą
Kiek zinau, TVOU aptarnauja apie 2 mil. keleiviu per metus. Kopenhagos oro uostas - virs 21 mil. keleiviu. Tranzitu su TVOU statistika ne nekvepia.
FlyLAL zlugimas manes visai negasdina, nes tai yra banditu valdoma Aerofloto atruga. Avada Kedavra! Blogai tik, kad tiesioginiu reisu nebebus.
Mane gasdina akivaizdus AirBaltic pasitraukimas, nes tuoj is Vilniaus bebus tokie reguliarus reisai: i Ryga, Frankfurta, Praha, Kieva, ir Maskva. Kopenhaga, kaip tranzito punktas, matyt, nereikalingas, nes AirBaltic kol kas skraido be konkurencijos, ir jau sumazino nuo 3 iki2 skrydziu per diena, o kainos pastebimai pakilo.
Nesuprantu, kam Branson'ui Vilnius - is cia nera keleiviu. Ta saujele reguliariai skraidanciu ipras skraidyti Lufthansa, vis vien There is no better way to fly...
FlyLAL zlugimas manes visai negasdina, nes tai yra banditu valdoma Aerofloto atruga. Avada Kedavra! Blogai tik, kad tiesioginiu reisu nebebus.
Mane gasdina akivaizdus AirBaltic pasitraukimas, nes tuoj is Vilniaus bebus tokie reguliarus reisai: i Ryga, Frankfurta, Praha, Kieva, ir Maskva. Kopenhaga, kaip tranzito punktas, matyt, nereikalingas, nes AirBaltic kol kas skraido be konkurencijos, ir jau sumazino nuo 3 iki2 skrydziu per diena, o kainos pastebimai pakilo.
Nesuprantu, kam Branson'ui Vilnius - is cia nera keleiviu. Ta saujele reguliariai skraidanciu ipras skraidyti Lufthansa, vis vien There is no better way to fly...
5 tūkstančiams keleivių per metus (viso labo 50 skrydžių po 100 keleivių) pervežti reikia 4,5 tūkstančių darbo vietų? Na ką aš žinau...
aš tai siūlau iškelti dar 2 strateginius tikslus - pagaliau turėti lietuvišką traktorių ir lietuvišką kompiuterį :) į kuriuos irgi ne vienas milijonas investuotas, bet neturim ir gana. O gal pakrapštom pakaušius ir paaiškės, kodėl?
Todėl kad tokios idėjos VISADA kvepia eiliniu smulkiu "versliuku". Valstybinę LAL jau turėjom, nuvaryta buvo totaliai; sovdepiniai L.geležinkeliai+flyLAL zuokui atrodo stebuklingas receptas? O gal čia misterio šalausko idėja?
flyLAL gali išgelbėti pinigai, kad sutvarkyt pinigų srautus, ir sugebėjimas duoti rinkas, kad turėti keleivių. Nei valstybė nei i LG to NEGALI duoti, nes NETURI. Ar zuokas tikrai nesupranta, ar tik apsimeta?
Todėl kad tokios idėjos VISADA kvepia eiliniu smulkiu "versliuku". Valstybinę LAL jau turėjom, nuvaryta buvo totaliai; sovdepiniai L.geležinkeliai+flyLAL zuokui atrodo stebuklingas receptas? O gal čia misterio šalausko idėja?
flyLAL gali išgelbėti pinigai, kad sutvarkyt pinigų srautus, ir sugebėjimas duoti rinkas, kad turėti keleivių. Nei valstybė nei i LG to NEGALI duoti, nes NETURI. Ar zuokas tikrai nesupranta, ar tik apsimeta?
Zuokai, išmok angliškai rašyti: ne ,,flayLAL", o ,,flyLAL". :DD
Geriausias 2008m interviu:
verta paklausyti
h t t p://yessuz.blogas.lt/458189/geriausias-2008-metu-interviu.html
verta paklausyti
h t t p://yessuz.blogas.lt/458189/geriausias-2008-metu-interviu.html
verta paklausyti
h t t p://yessuz.blogas.lt/458189/geriausias-2008-metu-interviu.html
h t t p://yessuz.blogas.lt/458189/geriausias-2008-metu-interviu.html
Lietuvoje vargu ar yra tokiu gabiu vadovu, kurie sugebetu visai tai igyvendinti :) Nzn, gal A. Siksta galetu tai padaryti?????
Pagal prichvatizatorių planą nusavinti Lietuvos strateginiai objektai. Kontrolės nebuvimas ir oligarchams naudingi, nupirkti įstatymai jau neša pirmuosius karčius vaisius daugumai LR gyventojų. A. Kubiliaus skelbiamos pertvarkos Lietuvoj nesimato.
REKLAMA
REKLAMA
A. Zuokas: Lietuva tranzito valstybė