„Ne pirmą kartą įsijaučiau į pardavėjos amplua, bet tai tik patvirtino mano įsitikinimą, kad kiekvieną darbą galima paversti malonumu. Būtent tai ir dariau, būdama visiškai nestereotipine pardavėja: po parduotuvę važinėjau riedučiais, drąsiai visus kalbinau, juokavau. Manau, jei pardavėjai būtų linksmi ir nestokotų energijos, vadovai juos dažniau motyvuotų. Juk, jeigu darbuotojas pozityvus ir mylintis savo darbą, tai lemia ir įmonės rezultatus”, - sako A. Ubartaitė.
Mergina įsitikinusi, kad reikia į viską pažiūrėti kūrybiškai, pavyzdžiui, dirbant sporto prekių parduotuvėje, įvaizdį gali keisti nors ir kiekvieną dieną: vieną dieną tu – tenisininkas, kitą gali pasistatyti krepšinio lanką ir būti krepšininku, dar kitą dieną – pasidažyti ryškiai lūpas ir po parduotuvę skrajoti riedučiais.
Dalydamasis įspūdžiais po „Sportland” parduotuvės atidarymo, aktorius J. Bareikis prasitarė, kad dirbant pardavėju, jam labiausiai patiko bendravimas su skirtingais žmonėmis, jų stebėjimas bei bandymas nuspėti jų poreikius. „Tai, ką darėme su Akvilina, turėtų būti normali pardavėjo pozicija – pozityvus nusiteikimas, bendravimas ir dėmesys klientui. Galbūt, pokalbis su klientu yra trumpas ir nereikšmingas, bet, galbūt, taip kažkam tu praskaidrinsi dieną”.
Kaip sutarė abu naujai „iškepti” pardavėjai, į parduotuvės darbuotojų vaidmenį įsijausti padėjo ir atsinaujinusios parduotuvės erdvė. Pasak „Sportland“ vadovo Vlado Korsakovo, po atsinaujinimo parduotuvė Klaipėdos PC „Akropolis“ kur kas erdvesnė: bendros patalpos praplėstos apie 200 kv. m, pirmą kartą „Sportland“ parduotuvėje įrengtos dvi didelės batų sienelės – viena moterims, kita vyrams. Atsinaujinusi parduotuvė išsiskiria ir plačiu įėjimu, kuris po renovacijos tapo patogesniu klientams ir praplatėjo tris kartus. Iš viso į šios parduotuvės atnaujinimą investuota 1,5 mln. Lt.
Praėjusį savaitgalį viena atnaujinta „Sportland“ tinklo parduotuvė jau buvo atidaryta Kaune, per artimiausią mėnesį planuojama atidaryti dar 2 – Panevėžyje ir Vilniuje. Iš viso šiemet tinklas į savo parduotuvių atnaujinimą investavo 4 mln. Lt.
Tarptautinis prekybos sporto ir laisvalaikio prekėmis tinklas „Sportland“ atstovauja tokiems pasauliniams prekių ženklams, kaip „Nike“, „Converse“, „O'neill“, „Timberland“, „Helly Hansen”, „K2“, „The North Face” ir kt. Kaip ir iki šiol šio tinklo parduotuvėse bus prekiaujama ne tik jau įsitvirtinusiais prekių ženklais, bet ir daugeliu kitų, lietuvių jau pamėgtų– „The North Face“, „O‘neill“, „Quiksilver“, “Roxy” ir kitais. Šiuo metu Baltijos šalyse veikia 47 prekybos tinklo „Sportland“ parduotuvės, iš jų 12 – Lietuvoje.