„Prekės ženklas „Mohito“ skirtas stilingoms, veiklioms, žavioms jaunoms moterims, vertinančioms originalumą. Aistė Paškevičiūtė puikiai atitinka visus šiuos kriterijus, todėl ji ir buvo pasirinkta prekės ženklo veidu Lietuvoje “, - sako UAB „LPP“, valdančios parduotuvių tinklą „Mohito“ Lietuvoje, generalinis direktorius Ovidijus Dirsė.
„Pasiūlymas dalyvauti „Mohito“fotosesijoje buvo kiek netikėtas, bet labai įdomus. Pirmiausia patiko fotosesijos tema. Apžiūrėjusi naują rudens kolekciją prekybos ir pramogų centre OZAS, supratau, kad „Mohito“ prekės ženklo dizaineriai yra tikri virtuozai ir puikiai moka suderinti klasikinį biurų stilių su paskutinėmis mados tendencijomis. Sakyčiau, nauja „Mohito“ rudens kolekcija – tai elegantiškumas ir jautrumas su charakteriu. Ypač sužavėjo spalvos. Apsirengus „Mohito“drabužiais, gali eiti ne tik į darbą, bet ir vakarėlį ir visada būsi stilinga bei išsiskirianti“, – sakė Aistė Paškevičiūtė.
Daugelyje Europos šalių veikiantis moteriškų drabužių ir aksesuarų prekės ženklas „Mohito“ praėjusią savaitę atidarė pirmąją parduotuvę Lietuvos sostinėje Vilniuje. Ji įsikūrė prekybos ir pramogų centre OZAS“, pirmajame aukšte. Bendras „Mohito“ parduotuvės plotas - 330 kv. metrų. Iš viso šiuo metu Lietuvoje veikia dvi „Mohito“ parduotuvės. Ateityje planuojama tinklą išplėsti iki 7 parduotuvių.