• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Antradienį Saudo Arabijoje tęsėsi 2021 m. Dakaro ralis, kuriame kovą pratęsė šeši ekipažai iš Lietuvos.
Trečiame greičio ruože dalyviams reikėjo įveikti 630 km, iš kurių 403 km buvo greičio ruožas. Organizatoriai pranešė, kad 10 proc. greičio ruožo bus kopose, 80 proc. danga – smėlis, o likusi dalis – gruntas.
Vienose iš kopų su problemomis susidūrė Edvinas Juškauskas ir Aisvydas Paliukėnas („Heston Airlines Team Pitlane“, Toyota Hilux Gazoo Racing), kurie bevažiuodami į didžiulę kopą užklimpo.
Iš paskos jų važiavo Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis („KREDA“, Toyota Hilux Overdrive OTB), kurie buvo priversti staigiai nusukti ir pakeisti kryptį.
Kaip socialiniame tinkle „Facebook“ po finišo rašė A.Juknevičius: „Prisivijęs prie kopos E.Juškausko automobilį, laikiausi jo įkandin. Edvinui neužkopus į stačią kopos keterą, jo automobilis ėmė judėti atgal, o aš, iš karto už jo važiavęs, nepakankamai tiksliai įvertinau iki tol automobilius skyrusį atstumą, todėl turėjau labai greitai mestis į šoną, norėdamas išvengti galimo susidūrimo, potencialiai pabaigusio mūsų abiejų Dakaro kelionę gerokai per anksti. Tokio staigaus manevro kaina sumokėta pačia brangiausia Dakaro „valiuta“ - kalėm į duobę, kurioje kapstėmės mažiausiai 20 minučių“.
Po šiuo įrašu komentarą parašė A.Paliukėnas, kuris teigė, kad buvo ne taip: „Antanas savam stiliuje, nemeluokite žmonėms, užklimpot toliau, turime „onboardą“.

Antradienį Saudo Arabijoje tęsėsi 2021 m. Dakaro ralis, kuriame kovą pratęsė šeši ekipažai iš Lietuvos.
Trečiame greičio ruože dalyviams reikėjo įveikti 630 km, iš kurių 403 km buvo greičio ruožas. Organizatoriai pranešė, kad 10 proc. greičio ruožo bus kopose, 80 proc. danga – smėlis, o likusi dalis – gruntas.
Vienose iš kopų su problemomis susidūrė Edvinas Juškauskas ir Aisvydas Paliukėnas („Heston Airlines Team Pitlane“, Toyota Hilux Gazoo Racing), kurie bevažiuodami į didžiulę kopą užklimpo.
Iš paskos jų važiavo Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis („KREDA“, Toyota Hilux Overdrive OTB), kurie buvo priversti staigiai nusukti ir pakeisti kryptį.
Kaip socialiniame tinkle „Facebook“ po finišo rašė A.Juknevičius: „Prisivijęs prie kopos E.Juškausko automobilį, laikiausi jo įkandin. Edvinui neužkopus į stačią kopos keterą, jo automobilis ėmė judėti atgal, o aš, iš karto už jo važiavęs, nepakankamai tiksliai įvertinau iki tol automobilius skyrusį atstumą, todėl turėjau labai greitai mestis į šoną, norėdamas išvengti galimo susidūrimo, potencialiai pabaigusio mūsų abiejų Dakaro kelionę gerokai per anksti. Tokio staigaus manevro kaina sumokėta pačia brangiausia Dakaro „valiuta“ - kalėm į duobę, kurioje kapstėmės mažiausiai 20 minučių“.
Po šiuo įrašu komentarą parašė A.Paliukėnas, kuris teigė, kad buvo ne taip: „Antanas savam stiliuje, nemeluokite žmonėms, užklimpot toliau, turime „onboardą“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Aisvydo Paliukėno komentaras


A.Juknevičius patikslino, kad „užklimpo toliau, bet trajektoriją prarado užstrigus E.Juškauskui“, dėl ko jie turėjo važiuoti aplinkui: „Bet mes gi tik save dėl to ir kaltiname, sėkmės ryt“.

Antano Juknevičiaus komentaras


A.Juknevičius taip pat pasidalino ir vaizdo įrašu, kuriame užfiksuotas šis epizodas.



A.Paliukėnas šią diskusiją užbaigė dar vienu ironišku komentaru: „Aha, gerai, kad ne sekančią dieną „užklimpot“ dėl sugadintos trajektorijos“.

Aisvydo Paliukėno komentaras

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų