„Vaikai labai skiriasi nuo mūsų. Aš nebuvau auginama kaip verslininkė ir aš negaliu suprasti, kaip reikėtų tokius auginti. Pirmiausiai, vaikai gimsta ir nori sužinoti vis daugiau apie juos supanti pasaulį, o mes juos varžome. Turėtume daugiau leisti veikti tai, kas jiems nekenkia ir nekenkia aplinkiniams. Mes mes žlugdome sieki būti inovatyviais.“, - pastebi Pasaulio lietuvių ekonomikos forumo pranešėja.
Pasak jos, nuobodulys yra pagrindinis variklis, kai vaikai susiduria su inovacijomis, nes tik tada patys pradeda ieškoti būdų kaip turi išnaudoti savo laiką, todėl reikia leisti jiems linksmintis.
„Labai svarbus emocinis intelektas. Net mažieji jau dabar bijo suklysti, tačiau reikia drąsinti vaikus daryti naujus dalykus. Atėjus naujokui į klasę, vaikai turi patys papasakoti, ko čia yra mokomasi ir kokios taisyklės čia galioja. Taip gimsta jų iniciatyvos“, - pabrėžia A. Landsbergienė.
Pranešėjos manymu, iki šiol žmonės bandė nuspėti, kas bus ateityje, tačiau niekam to dar nepavyko padaryti.
„Reikia jaustis komfortiškai su tomis situacijomis, kurių nežinome iki galo. Iki šiol vaikai yra mokomi sekti aklas taisykles, nes iki šiol buvo priimtos tokios normos. Daug ką galima surasti internete, todėl reikia kurti savo turinį ir pateikti savo pavyzdžius“, - apie individualumą mokyme kalbėjo ji.
A. Landsbergienė pastebi, kad tiek tėvai, tiek mokytojai skuba su atsakymais, vos tik vaikai tokių turi. Visgi reikėtų į klausimus reikėtų atsakyti klausimais, nes tik taip mažieji pradeda patys spręsti problemas ir patys ras kelią į atsakymą.
„Kiekvienas vaikas turi svajonių ir jie mano, kad viskas yra įmanoma. Ar mes patys esame vis dar tokie?“, - savo pranešimą klausimu baigė A. Landsbergienė.