• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Išsiskyręs su aktore Demi Moore, Ashtonas Kutcheris tapo internitinių pažinčių ir čipsų gerbėju. Tokį vaidmenį aktorius gavo bulvių traškučių „Popchips“ reklamoje, kurioje pašiepiami internetinių pasimatymų mėgėjai.

Išsiskyręs su aktore Demi Moore, Ashtonas Kutcheris tapo internitinių pažinčių ir čipsų gerbėju. Tokį vaidmenį aktorius gavo bulvių traškučių „Popchips“ reklamoje, kurioje pašiepiami internetinių pasimatymų mėgėjai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

34-erių A. Kutcheris, pernai išsiskyręs su gerokai vyresne D. Moore, reklamoje tampa vienišiumi, beviltiškai ieškančiu meilės internete. Jis persirengia Darlu, dizainerio Karlo Lagerfieldo prototipu, maitinančiu svo mažą šuniuką bulvių traškučiais. Taip pat Bolivudo prodiuseriu Rajumi, įsimylėjusiu Kim Kardashian, Jungtinės Karalystės pažiba Nigeliu su milžiniškais dredais ir tatuiruotu pietiečiu Swordfishu.

REKLAMA

Reklamos pabaigoje A. Kutcheris sako: „Jūsų laukiamasis yra pilnas pamišėlių. Ar mes visi esame toje pačioje kategorijoje?“. Ši reklama sulaukė nemažai kritiko, neva yra rasistiška. Tačiau kompaniją CEO tokius kaltinimus paneigė, sakydama, kad nieko įžeisti nenorėjo. Vėliau „Popchips“ gamintojai tiesiog atsiprašė visų, kuriuos ši reklama užgavo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų