• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sausio 5 dieną Pietų Amerikoje prasidėsiančiame prestižiniame Dakaro ralyje šiais metais kaip šturmanas debiutuos mechanikas Vytautas Obelevičius.
Dakaro ralis jam nėra naujiena. Su gamykline „Volkswagen“ komanda jis nekartą triumfavo sunkiausiose planetos lenktynėse. O lietuvio pagalba naudojosi ne vienas tituluotas lenktynininkas, įskaitant garsųjį Carlosą Sainzą.
Šį kartą V.Obelevičius pats sės į automobilį ir bus Antano Juknevičiaus šturmanas. Sportininkai Dakaro ralio pragarą bandys įveikti „Toyota FJ Cruiser“ automobiliu.
- Šiemet pirmą kartą Dakare dalyvausite ne kaip mechanikas, o kaip šturmanas. Nebaisu?, - žurnalistai paklausė V.Obelevičiaus.
- Yra šiokie tokie niuansai, nes niekada nesu lenktynėse dalyvavęs kaip šturmanas. Tai yra ne baimė, šioks toks nepasitikėjimas savimi. Pirmos dienos viską parodys ir įsivažiuosiu. Svarbiausia susižiūrėti kaip veikia visos navigacinės sistemos, nepasimesti, nepradėti panikuoti kai darai kažkokias klaidas. Nes jų tikrai bus, visokių dienų bus. A.Juknevičius yra buvęs šturmanas, tai turi daug patirties ir galės padėti. Turiu daug draugų tarp šturmanų, kurie visada leidžia kreiptis jei reikia kokios pagalbos.
– Tai A.Juknevičius jau davė šiek tiek patarimų?
– Taip, kažkokių patarimų davė. Sakė mokykis dar (juokiasi, - red. past.). Yra daug informacijos. Bet iš eilės yra kelio knyga, reikia žinoti žymėjimų ženklus. O navigacija tai toks daiktas, kurį reikia pabandyti iš pradžių. Teoriškai viskas kaip ir aišku, bet praktiškai yra visokių skirtumų.
- Kaip gavote pasiūlymą tapti A.Juknevičiaus šturmanu?
- Antaną jau pažįstu gana seniai. Jau 2003 m abu važiavome Dakare, tik jis su A.Petraičiu, o aš su gamykline komanda. Abiems patinka šis sportas. Tiesiog paskambino ir paklausė, ar norėčiau važiuoti. Pamaniau, kad neverta atsisakyti. Jau 8 metus dalyvavau ralyje kaip mechanikas, tai ten jau viskas žinoma. Dabar viskas gaunas iš kitos pusės. Mechaniku būti yra kiek lengviau iš vienos pusės. Sėdint automobilyje viskas kitaip. Pagalvojau, kad verta pabandyti, nes toks šansas būna kartą gyvenime. Tai yra labai brangus sportas. Bandysime parodyti, ką galime.
- Tai būsite ir šturmanas, ir mechanikas?
- Taip. Jeigu kas nors atsitiks automobiliui, tai bus pliusas, nes daug ką pasidaryti galiu pats. Tikėkimės, kad gedimų bus mažai, o kalbant apie vairavimą, tai Antanas turi daug patirties ir tas padės. Stengsimės pasirodyti kuo geriau.
- Ar nebuvo pasiūlymų ir šiemet dalyvauti lenktynėse mechaniko pareigose?
- Ne, kadangi aš dirbu gamyklinėje „Volkswagen“ komandoje,  o ten pasikeitė dabar prioritetai. Dabar dėmesys sutelktas į pasaulio ralio čempionatą ir Dakare nedalyvauja. Todėl pasiūlymų kitų nebuvo. Gavęs A.Juknevičiaus pasiūlymą, tiesiog pasiėmiau atostogas Dakaro ralio metu, kad galėčiau sudalyvauti kaip šturmanas.

Sausio 5 dieną Pietų Amerikoje prasidėsiančiame prestižiniame Dakaro ralyje šiais metais kaip šturmanas debiutuos mechanikas Vytautas Obelevičius.
Dakaro ralis jam nėra naujiena. Su gamykline „Volkswagen“ komanda jis nekartą triumfavo sunkiausiose planetos lenktynėse. O lietuvio pagalba naudojosi ne vienas tituluotas lenktynininkas, įskaitant garsųjį Carlosą Sainzą.
Šį kartą V.Obelevičius pats sės į automobilį ir bus Antano Juknevičiaus šturmanas. Sportininkai Dakaro ralio pragarą bandys įveikti „Toyota FJ Cruiser“ automobiliu.
- Šiemet pirmą kartą Dakare dalyvausite ne kaip mechanikas, o kaip šturmanas. Nebaisu?, - žurnalistai paklausė V.Obelevičiaus.
- Yra šiokie tokie niuansai, nes niekada nesu lenktynėse dalyvavęs kaip šturmanas. Tai yra ne baimė, šioks toks nepasitikėjimas savimi. Pirmos dienos viską parodys ir įsivažiuosiu. Svarbiausia susižiūrėti kaip veikia visos navigacinės sistemos, nepasimesti, nepradėti panikuoti kai darai kažkokias klaidas. Nes jų tikrai bus, visokių dienų bus. A.Juknevičius yra buvęs šturmanas, tai turi daug patirties ir galės padėti. Turiu daug draugų tarp šturmanų, kurie visada leidžia kreiptis jei reikia kokios pagalbos.
– Tai A.Juknevičius jau davė šiek tiek patarimų?
– Taip, kažkokių patarimų davė. Sakė mokykis dar (juokiasi, - red. past.). Yra daug informacijos. Bet iš eilės yra kelio knyga, reikia žinoti žymėjimų ženklus. O navigacija tai toks daiktas, kurį reikia pabandyti iš pradžių. Teoriškai viskas kaip ir aišku, bet praktiškai yra visokių skirtumų.
- Kaip gavote pasiūlymą tapti A.Juknevičiaus šturmanu?
- Antaną jau pažįstu gana seniai. Jau 2003 m abu važiavome Dakare, tik jis su A.Petraičiu, o aš su gamykline komanda. Abiems patinka šis sportas. Tiesiog paskambino ir paklausė, ar norėčiau važiuoti. Pamaniau, kad neverta atsisakyti. Jau 8 metus dalyvavau ralyje kaip mechanikas, tai ten jau viskas žinoma. Dabar viskas gaunas iš kitos pusės. Mechaniku būti yra kiek lengviau iš vienos pusės. Sėdint automobilyje viskas kitaip. Pagalvojau, kad verta pabandyti, nes toks šansas būna kartą gyvenime. Tai yra labai brangus sportas. Bandysime parodyti, ką galime.
- Tai būsite ir šturmanas, ir mechanikas?
- Taip. Jeigu kas nors atsitiks automobiliui, tai bus pliusas, nes daug ką pasidaryti galiu pats. Tikėkimės, kad gedimų bus mažai, o kalbant apie vairavimą, tai Antanas turi daug patirties ir tas padės. Stengsimės pasirodyti kuo geriau.
- Ar nebuvo pasiūlymų ir šiemet dalyvauti lenktynėse mechaniko pareigose?
- Ne, kadangi aš dirbu gamyklinėje „Volkswagen“ komandoje,  o ten pasikeitė dabar prioritetai. Dabar dėmesys sutelktas į pasaulio ralio čempionatą ir Dakare nedalyvauja. Todėl pasiūlymų kitų nebuvo. Gavęs A.Juknevičiaus pasiūlymą, tiesiog pasiėmiau atostogas Dakaro ralio metu, kad galėčiau sudalyvauti kaip šturmanas.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų