Likus mažiau nei mėnesiui iki galimybės dar šiemet apsispręsti dėl dalyvavimo naujoje pensijų kaupimo sistemoje, Vyriausybės vadovas Algirdas Brazauskas ragina aktyviau diskutuoti apie pensijų kaupimo privalumus ir trūkumus.
"Man patinka, kad pastaruoju metu plačiai ir daug kalbama apie kaupiamuosius fondus, tačiau informacijos niekada nebus per daug. Ir aš palaikyčiau iniciatyvas, jeigu būtų siūloma išplėsti informacijos kampaniją", - pabrėžė “Eltai” Vyriausybės vadovas.
Anot jo, didesnę iniciatyvą turėtų rodyti ir visuomeninis radijas bei televizija.
"Manau, kad ir šiuo metu tie, kas domisi, gali surasti informacijos. Tačiau aš labai palaikau ir skatinčiau bei agituočiau tiek komercines, tiek valstybines žiniasklaidos priemones, kad kuo plačiau apie tai rašytų, aiškintų žmonėms", - akcentavo premjeras.
Didesnio informacinės kampanijos aktyvumo norėtų ir kai kurios pensijų kaupimu užsiimančios bendrovės
"Į informacinę kampaniją žiūriu kiek rezervuotai ir, manau, kad ji galėtų būti kur kas labiau aktyvesnė, kviečianti labiau domėtis. Socialinė reklama yra, bet ji kol kas bendro vaizdo nesukuria", - pažymi "VB Investicijų valdymas" generalinis direktorius Saulius Racevičius.
Laisvosios rinkos instituto ekspertės Guodos Steponavičienės nuomone, didžiausia klaida buvo padaryta įstatyme uždraudus pačioms kaupimo kompanijoms reklamuoti savo paslaugas.
"Socialinė reklama savo ribotą funkciją atlieka, tačiau niekas nepakeis teikėjo reklamos, nes niekas geriau už jį nežino, kokį produktą jis siūlo. Čia įstatymo minusas", - įsitikinusi G. Steponavičienė.
Šiais metais dėl dalyvavimo naujojoje pensijų kaupimo sistemoje reikės apsispręsti iki gruodžio 1-osios ir jau nuo ateinančių metų pradžios dalis asmens socialinio draudimo įmokų bus nukreipiama į pasirinktą pensijų fondą.
Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos parengtai informacinei kampanijai, kurios šūkis "Sprendimas, nuo kurio priklauso ateitis", įgyvendinti šiemet buvo skirta 0,5 mln. litų.
ELTA