1. Žinių įgyja verslumo projektuose. Lietuvoje buvo vykdomi ar tebėra įgyvendinami įvairūs studentų verslumo ugdymo projektai, pavyzdžiui, MOKAT („MOkomės Kurti Aukštųjų Technologijų verslą“), ATVERK („ATeities VERslo Komanda“), Saulėtekio verslumo mokykla adVenture. Juose studentai dalyvauja mokymuose bei įgyvendina realius verslo projektus. Projektus finansuoja Švietimo ir mokslo ministerija.
2. Lemia sėkmę ateityje. Studentai verslumo projektų metu įgyja reikalingos patirties ir bendrą suvokimą apie rinkos situaciją, jos sudedamąsias dalis ir vykstančius procesus. Sukauptą patirtį jauni ir iniciatyvūs žmonės gali sėkmingai panaudoti kurdami savo verslus. Platesnio konteksto išmanymas jiems leidžia įžvalgiau investuoti pinigus, prognozuoti rinkos tendencijas.
3. Pasitarnauja šalies ekonomikai. Sėkmingai įgyvendinti projektai, į rinką paleisti nauji produktai ir bendra Lietuvos verslo plėtra turi neabejotinos naudos šalies ekonomikai.
4. Studentai kuria išradimus. Verslumo užsiėmimuose šalies studentai kuria, iš pirmo žvilgsnio, fantastinių įrengimų projektus, kurių dalis yra įgyvendinti ar net gaminami serijiniu būdu. Tarp Lietuvos studentų pastarųjų metų išradimų – automobilinė saulės jėgainė, alkoholinių kokteilių aparatas, vienvietis elektromobilis, inovatyvūs šviestuvai ir pan.
5. Tenka atsakingos užduotys. Įmonėse įsidarbinę studentai iš pat pradžių dažniausiai gauna atlikti lengviausius, kvalifikacijos nereikalaujančius darbus, o tik vėliau jiems tenka atsakingos užduotys svarbiuose projektuose. Verslumo projektuose dalyvaujantys studentai gali prisidėti prie svarbių ir reikšmingų projektų, pavyzdžiui, kurti kosmoso palydovus.
6. Pasitarnauja verslui. Studentai įgyvendina tiek savo, tiek ir verslo idėjas. Verslumo projektuose studentai įgyvendina ne tik savo, bet ir verslo idėjas. „Norime, kad studentai ne vien eksperimentuotų, nes daug jų minčių būna nesusijusių su rinkos realybe, todėl idėjas gauname iš įmonių. Kaip šias idėjas realizuoti ir yra iššūkis studentams: jiems tenka apgalvoti technologinius sprendimus, koncepciją, vizualą“, – teigė projektą MOKAT vykdančios asociacijos „Infobalt“ inovacijų vadovas Andrius Plečkaitis.
7. Tarptautinė praktika. Lietuvos studentai turi galimybę dalyvauti užsienio verslumo centrų mokymose. Šią galimybę turėjo iš ES struktūrinių fondų ir Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų finansuojamų projektų MOKAT ir ATVERK komandos – studentai stažavosi „Demola“ studentų verslumo centre Suomijoje.
8. Patrauklesni darbdaviams. Studentai, įgiję patirties verslumo mokymuose, įgyvendinę projektus ar turintys smulkius nuosavus verslus yra patrauklesni darbdaviams, nei praktinės patirties nesukaupę studentai. Studentų žinios ir šviežios idėjos kompanijoms padeda atsinaujinti, būti konkurencingoms rinkoje.
Užsakymo nr. 4257