Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pirmos kartos „Volkswagen Golf“ visuomet turės išskirtinę vietą automanų širdyse. Italų dizainerio sukurtos kėbulo linijos iki šiol traukia akį, priverčia nusišypsoti, tačiau standartiniai jėgos agregatai gali patenkinti tik autentiškų, originalių automobilių vairuotojus. Kitiems norisi į pirmuką sumontuoti modernesnius jėgos agregatus, kurie leistų neatsilikti nuo modernių, taupių ir ne itin galingų dyzelinių motorų.
Automanai į šiuos kompaktiškus hečbekus nusprendžia sumontuoti keturių cilindrų variklius, prideda turbiną ar net dvi, įdiegia efektyvią variklio valdymo programą ir stebi ar priekinė ašis sugeba atlaikyti išaugusį variklio pajėgumą. Žinoma, pasaulyje gyvena ir tokių automanų, kurie nusprendžia nesikuklinti ir į mažąjį „Volkswageną“ sumontuoja V formos, 8 cilindrų benzininį variklį.
Štai šis unikalus projektas slepia 3,5 litro, 8 cilindrų variklį, kuris savo gyvenimą pradėjo „Rover“ automobiliuose. Prieš patekdamas į „Volkswagen Golf“, projekto autorius sumontavo pagal užsakymą pagamintus stūmoklius, alkūninį veleną, absoliučiai naują cilindrų galvą.
Prie „kuklių“ variklio modifikacijų galime pridėti naują įsiurbimo kolektorių, „Edelbrock“ karbiuratorių, pagal specialų užsakymą pagamintą išmetimo sistemą, „LT77“ 5 laipsnių pavarų dėže, pagal užsakymą pagamintą varantįjį veleną, „Escort RS1600“ galinę ašį, „AVO“ reguliuojamo aukščio amortizatorius, „E36 M3“ stabdžių diskus priekyje ir gale, iš anglies pluošto pagamintas kėbulo detales.
Šių modifikacijų galutinį rezultatą pamatysite žemiau esančiame vaizdo įraše.
Pirmos kartos „Volkswagen Golf“ visuomet turės išskirtinę vietą automanų širdyse. Italų dizainerio sukurtos kėbulo linijos iki šiol traukia akį, priverčia nusišypsoti, tačiau standartiniai jėgos agregatai gali patenkinti tik autentiškų, originalių automobilių vairuotojus. Kitiems norisi į pirmuką sumontuoti modernesnius jėgos agregatus, kurie leistų neatsilikti nuo modernių, taupių ir ne itin galingų dyzelinių motorų.
Automanai į šiuos kompaktiškus hečbekus nusprendžia sumontuoti keturių cilindrų variklius, prideda turbiną ar net dvi, įdiegia efektyvią variklio valdymo programą ir stebi ar priekinė ašis sugeba atlaikyti išaugusį variklio pajėgumą. Žinoma, pasaulyje gyvena ir tokių automanų, kurie nusprendžia nesikuklinti ir į mažąjį „Volkswageną“ sumontuoja V formos, 8 cilindrų benzininį variklį.
Štai šis unikalus projektas slepia 3,5 litro, 8 cilindrų variklį, kuris savo gyvenimą pradėjo „Rover“ automobiliuose. Prieš patekdamas į „Volkswagen Golf“, projekto autorius sumontavo pagal užsakymą pagamintus stūmoklius, alkūninį veleną, absoliučiai naują cilindrų galvą.
Prie „kuklių“ variklio modifikacijų galime pridėti naują įsiurbimo kolektorių, „Edelbrock“ karbiuratorių, pagal specialų užsakymą pagamintą išmetimo sistemą, „LT77“ 5 laipsnių pavarų dėže, pagal užsakymą pagamintą varantįjį veleną, „Escort RS1600“ galinę ašį, „AVO“ reguliuojamo aukščio amortizatorius, „E36 M3“ stabdžių diskus priekyje ir gale, iš anglies pluošto pagamintas kėbulo detales.
Šių modifikacijų galutinį rezultatą pamatysite žemiau esančiame vaizdo įraše.