Įdomu yra tai, kad „MG MGB GT V8“ tapo lengviausiu automobiliu pasaulyje su V formos, 8 cilindrų varikliu. „MG“ inžinieriai į šį modelį sumontavo „Rover“ 8 cilindrų agregatą, kuris išvystė 180 arklio galių ir 262 Nm sukimo momentą. Kaip 1973 metais pagamintam automobiliui tai yra labai neblogas rezultatas.
Nežinome kaip 8 cilindrų variklis sugebėjo sutarti su labai lengvu kėbulu ir sunkia vairuotojo dešine koja, tačiau net neabejojame, jog vairuoti tokį „MG“ būtų beprotiškai smagu.
Įdomu, ar automobilį fotografavusiam automanui taip pat buvo smagu?
„MG MGB GT“ mena laikus, kai visas pasaulis ėjo iš proto dėl kompaktiško, klasikinės komponuotės automobilio, kuris teiktų didžiulį malonumą vairuojant. Britai, išradę pigaus ir daugeliui prieinamo sportiško automobilio receptą, išgyveno iki šiol dar nematytą pakilimą.
„MG MGB“ buvo gaminamas su kupė arba kabrioleto kėbulo tipais. Užpakalinę dalį mėgstantis išriesti „MG“ buvo komplektuojamas su keturių, šešių ir aštuonių cilindrų motorais. Tačiau perskaitę antraštę turėjote suprasti, jog tai modelis su pačiu didžiausiu ir galingiausiu varikliu, kuris kada nors buvo montuojamas į šį britišką automobilį.
„MG MGB GT“ mena laikus, kai visas pasaulis ėjo iš proto dėl kompaktiško, klasikinės komponuotės automobilio, kuris teiktų didžiulį malonumą vairuojant. Britai, išradę pigaus ir daugeliui prieinamo sportiško automobilio receptą, išgyveno iki šiol dar nematytą pakilimą.
„MG MGB“ buvo gaminamas su kupė arba kabrioleto kėbulo tipais. Užpakalinę dalį mėgstantis išriesti „MG“ buvo komplektuojamas su keturių, šešių ir aštuonių cilindrų motorais. Tačiau perskaitę antraštę turėjote suprasti, jog tai modelis su pačiu didžiausiu ir galingiausiu varikliu, kuris kada nors buvo montuojamas į šį britišką automobilį.